Zapraszamy na interaktywny panel IAA Polska: Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych.

Data publikacji: 4 stycznia, 2021

Zapraszamy na kolejny panel interaktywny IAA Polska, w którym media    i agencje mediowe odpowiedzą na oczekiwania marketerów dotyczące oferty reklamowej na rok 2021, sformułowane podczas październikowego panelu.

Spotkamy się online 13 stycznia 2021 roku o godzinie 15.00. Data nie jest przypadkowa, ponieważ nadawcy telewizyjni właśnie ogłosili polityki handlowe na przyszły rok, które nadal są benchmarkiem dla wielu innych mediów. Będzie więc szansa na rozmowę o konkretach.

W pierwszej części przedstawiciele nadawców i wydawców scharakteryzują oferty reklamowe poszczególnych klas mediów na przyszły rok, wskażą zmiany i nowe możliwości, które przygotowali bądź przygotowują dla reklamodawców. Następnie CEOs agencji mediowych dokonają oceny ofert reklamowych dostępnych na rynku w grudniu 2020 pod kątem ich dopasowania do zmieniających się potrzeb reklamodawców. Jednocześnie spróbują ocenić, na ile oczekiwania marketerów są możliwe do spełnienia w konfrontacji z potencjałem, jakim dysponują media po 10 miesiącach zmagań z bezprecedensowym kryzysem.

Ostatnia część panelu prawdopodobnie przerodzi się w spontaniczną dyskusję, do której włączą się również reklamodawcy.

Panel poprowadzi CMO Nationale Nederlanden, członek zarządu IAA Polska – Michał Sobolewski, a na liście panelistów znajdują się:

  • Ewelina Czuba Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A.
  • Sławomir JędrzejewskiDyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej Agora S.A.
  • Mariusz Wąsiński Managing Director, Chief Sales Officer RASP
  • Małgorzata Węgierek CEO  Havas Media Group Poland
  • Jakub Bierzyński CEO OMD
  • Piotr Piętka CEO Publicis Groupe Poland

Oprócz panelistów w dyskusji live będą mogli wziąć udział wszyscy zarejestrowani uczestnicy panelu, dlatego już teraz zachęcamy do zarejestrowania się klikając przycisk poniżej:

Save the date: 13 stycznia o godzinie 15.00

Zarejestruj się już teraz:       

Panel interaktywny w formacie zaproponowanym przez IAA Polska to nie tylko dyskusja moderatora z panelistami. To również możliwość „wejścia na wizję” i zabrania głosu na żywo, bezpośrednia interakcja z pozostałymi uczestnikami spotkania w warunkach bardzo zbliżonych do tych, które znamy z realu (skrót październikowego panelu tutaj).

Zachęcamy do przygotowania pytań i AKTYWNEGO udziału.

Kontakt:
Agnieszka Baran,
tel. +48 510 148 990,
e-mail: a.baran@iaa.org.pl

Zaproszenie od moderatora panelu – Michała Sobolewskiego:

Zaproszenie od panelistki – Małgorzaty Węgierek:

Zaproszenie od panelistki – Eweliny Czuby:

Zaproszenie od panelisty – Jakuba Bierzyńskiego:

Paneliści: 

Zapraszamy na interaktywny panel IAA Polska: Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych.

Ewelina Czuba Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A.Z Biurem Reklamy TVP związana od 16 lat. Od 2011 roku współzarządzała Biurem pełniąc funkcję zastępcy dyrektora, a od 2017 roku samodzielnie nim kieruje. Specjalizuje się                    w handlowych aspektach reklamy. Przez wiele lat odpowiedzialna za negocjacje z czołowymi grupami reklamowymi w Polsce.

Z wykształcenia socjolożka, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

Profil na LinkedIn.  

Zapraszamy na interaktywny panel IAA Polska: Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych.

Małgorzata Węgierek CEO Havas Media GroupEkspert z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mediów, partnerstw biznesowych, negocjacji i zarządzania strategicznego. Dyrektor zarządzająca  w wiodących, międzynarodowych firmach z branży mediowej i reklamowej.

W 2010 r. dołączyła do Havas Media Group, gdzie od końca 2013 r. pełni funkcję CEO Havas Media Group, zarządza blisko 200-osobowym zespołem. Poprzednio zajmowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego Grupy Burda, a wcześniej przez 14 lat zawiązana z MEC (obecnie Wavemaker), w którym przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej.

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, otrzymała także dyplom Executive MBA validated by RSM Erasmus University of Rotterdam.

Profil na LinkedIn. 

Zapraszamy na interaktywny panel IAA Polska: Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych.

Jakub Bierzyński CEO OMDPrezes domu mediowego OMD, a także jeden z założycieli SMG/KRC Poland (dziś Kantar Millward Brown), największej w Polsce agencji badań rynkowych. Socjolog, przedsiębiorca, inwestor, publicysta, komentator rynku mediów i aktualnych kwestii społecznych.

Publicysta ekonomiczny Rzeczpospolitej oraz polityczny: Polityka, Newsweek, Gazeta.pl, Polska The Times, Rzeczpospolita. Autor tekstów dla  Rzeczpospolita, Wprost, Onet, WP, NaTemat, Liberte.

Jakub Bierzyński ukończył Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii. Stypendysta Fullbrighta na Univesity of California Berkeley.

Profil na LinkedIn.

Zapraszamy na interaktywny panel IAA Polska: Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych.

Sławomir Jędrzejewski Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej Agora S.A.Od wielu lat związany z Agorą. Zaczynał w Gazecie Wyborczej, był dyrektorem biura reklamy      i odpowiadał za przychody dziennika. W 2005 roku przeszedł do AMS. Jako członek zarządu zajmował się sprzedażą i budową relacji z reklamodawcami.

Obecnie jest szefem Sprzedaży Korporacyjnej w Grupie Agora. Zajmuje się negocjowaniem kontraktów z największymi reklamodawcami Grupy i koordynacją projektów wielomediowych tworzonych dla klientów.

Zapraszamy na interaktywny panel IAA Polska: Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych.

Piotr Piętka co-CEO Publicis Groupe PolskaBuduje wygrywające zespoły i wspiera marketerów w budowaniu ich pozycji  w firmach – najpierw jako CEO SMG Polska, następnie CEO Publicis Media i obecnie co-CEO Publicis Groupe z sukcesem transformuje, rozwija i integruje specjalistyczne usługi analityczne, technologiczne, komunikacyjne, commerce’owe, digitalowe i contentowe.

Członek Zarządu SAR. Juror i członek komitetów EFFIE i Mixx Awards. Prelegent najważniejszych konferencji dla leaderów marketingu: Inside Trends, CMO Summit, BrandMe CEO.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej.  Ukończył również Podyplomowe Studia                z Historii Sztuki na Collegium Civitas w Warszawie.

Profil na LinkedIn.

Zapraszamy na interaktywny panel IAA Polska: Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych.

Mariusz Wąsiński CSOPosiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach ogólnopolskich. Specjalista w dziedzinie reklamy internetowej, radiowej i prasowej. Doświadczenie zdobywał pracując w biurze reklamy RMF MF, Axel Springer, współtworzył Media Impact Polska, gdzie jako wiceprezes zarządu był odpowiedzialny za rozwój oferty i sprzedaży połączonych zasobów Onet.pl oraz Ringier Axel Springer Polska.

Obecnie, jako CSO Ringier Axel Springer Polska odpowiada za Business Development, Creation and Delivery oraz Sales Execution.

Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył program doskonalenia umiejętności managerskich organizowany przez Harvard Business School Publishing oraz Canadian International Management Institute.

Profil na LinkedIn.

Moderator:

Zapraszamy na interaktywny panel IAA Polska: Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych.

Michał Sobolewski CMO Nationale Nederlanden, członek zarządu IAA Polska Michał Sobolewski przez ostatnie dwadzieścia lat jest związany z branżą finansową                          i telekomunikacyjną. Odpowiadał za strategię marketingową, rozwój narzędzi digitalowych, komunikację oraz ofertę produktową. Obecnie jest dyrektorem strategii marketingowej              i rozwoju biznesu w Nationale Nederlanden.

Wcześniej pracował w Play, gdzie w Zarządzie odpowiadał za marketing, a zaczynał w 2009 roku od zarządzania ofertą dla klientów indywidualnych, digitalizacją i marketingiem internetowym. Odpowiadał między innymi za wprowadzenie na rynek ofert nielimitowanych, program testowania smartfonów, oferty rodzinne i duety oraz aplikację Play24 do samodzielnej obsługi ofert przez klientów Play.

Michał Sobolewski ukończył Advanced Management Program na Uniwersytecie Navarra oraz studia MBA Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu Maryland Robert H. Smith School of Business.

Profil na LinkedIn.