Prezentacja NAM dla IAA Polska
Data publikacji: 19 lipca, 2016
Elżbieta Gorajewska, Dyrektor Zarządzająca AGB Nielsen Media Research, oraz Gabriel Matwiejczyk, Digital Projects Manager przedstawili członkom IAA Polska oraz uczestnikom reklamowego okrągłego stołu rozwiązanie,
które w założeniu ma dostarczyć rynkowi dane o zduplikowanej i niezduplikowanej widowni wszystkich treści video, zarówno reklam jak i programów, niezależnie na jakim urządzeniu są emitowane: telewizor, komputer,
urządzenia mobilne. Takie rozwiązanie pozwoli na analizę ramówek oraz na pomiar kampanii reklamowych
z większą dokładnością niż teraz.Prezentacja była kolejną okazją do dyskusji na temat aktualnego i przyszłego kształtu badań telemetrycznych
w Polsce.
które w założeniu ma dostarczyć rynkowi dane o zduplikowanej i niezduplikowanej widowni wszystkich treści video, zarówno reklam jak i programów, niezależnie na jakim urządzeniu są emitowane: telewizor, komputer,
urządzenia mobilne. Takie rozwiązanie pozwoli na analizę ramówek oraz na pomiar kampanii reklamowych
z większą dokładnością niż teraz.Prezentacja była kolejną okazją do dyskusji na temat aktualnego i przyszłego kształtu badań telemetrycznych
w Polsce.