Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox – nowi członkowie IAA Polska

Zarząd IAA Polska przyjął w poczet swoich członków kolejne firmy. Do Stowarzyszenia, zasilając Ogólnopolską reprezentację marketerów dołączyli dwaj marketerzy, jedna z największych grup reklamowych oraz dwie firmy technologiczne.

E.Wedel to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce o prawie 170-letniej historii, jest m. in. właścicielem najstarszej w Polsce fabryki czekolady. Jest to jedyna w Polsce fabryka działająca na terenie stolicy – na warszawskiej Pradze, przy ul. Zamoyskiego 28/30. W portfolio marki znajdują się m.in. takie słodycze, jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle i batony. W ostatnich latach E.Wedel jest jedną z najszybciej rosnących firm czekoladowych w Polsce pod względem obrotów. Od września 2010 roku, Wedel to część japońskiej Grupy LOTTE, która jest międzynarodowym koncernem, założonym w 1948 roku. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.

 

Metro Advertising to spółka należąca do niemieckiego holdingu handlowego METRO, świadcząca usługi reklamowe dla spółek należących do grupy, jak również dla klientów zewnętrznych w 28 krajach. Firma oferuje profesjonalne wsparcie sieci handlowych na wszystkich etapach realizacji procesu produkcji i dystrybucji materiałów reklamowych oraz planowania i zakupu mediów. METRO ADVERTISING zatrudnia niemal 100 osób w swoich oddziałach w Düsseldorfie, Warszawie i Szanghaju.

 

Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Każda z agencji, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje Klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm. Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). W 2017 r. Publicis Media zdobyła tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu międzynarodowej firmy Antal.

 

Meetrics to powstała w 2008 r. technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikacje kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów). Meetrics jest pierwszą europejską firmą, która otrzymała akredytację amerykańskiej organizacji Media Rating Council, na audyt zarówno reklam display jak i reklam wideo. Posiada również certyfikat JICWEBS wydawany przez brytyjską organizację ABC zrzeszającą reklamodawców, agencje i media, a mającą na celu zapewnienie poszczególnym mediom przejrzystego i obiektywnego pomiaru.

 

Firma  Adtoox świadczy usługi tysiącom użytkowników oraz działa w 15 krajach na całym świecie. Jej powstanie było odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku polegające na konieczności przeniesienia reklam telewizyjnych z taśm do plików i uzyskanie z tego tytułu jak największych korzyści.Usługa „Adtoox Express” najpierw została uruchomiona w Szwecji w maju 2008 r. Aktualnie Adtoox obsługuje ponad 7000 marek od ponad 900 różnych reklamodawców. Jest zintegrowany z ponad 350 różnymi nadawcami i wydawcami oraz ma użytkowników wśród wszystkich międzynarodowych domów mediowych. Jeśli chodzi o usługę dostarczania reklam, Adtoox jest jednym z największych dostawców w Europie. Więcej informacji na stronie www.adtoox.com.