PZU & LUCKYYOU nowymi Członkami IAA Polska
Data publikacji: 10 czerwca, 2025

Z radością informujemy, że do grona Członków IAA Polska dołączyły kolejne dwie organizacje. Kurię marketerów wzmacnia PZU, a kurię agencji – LUCKYYOU. Ich obecność w naszym Stowarzyszeniu to kolejny krok w budowaniu jeszcze silniejszej społeczności, która razem wpływa na rozwój branży i wspólnie kształtuje jej przyszłość oraz standardy.
PZU stoi na czele największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej, o aktywach przekraczających 500 mld zł. Grupa PZU, włączając banki, ma 22 mln klientów, w tym 16 mln klientów ubezpieczeniowych. Jest liderem polskiego rynku ubezpieczeń, ubezpieczając warty biliony złotych majątek firm i obywateli, a także życie i zdrowie milionów osób. Jest też w ścisłej czołówce na rynkach zarządzania kapitałem inwestycyjnym firm i oszczędnościami emerytalnymi Polaków oraz prywatnej opieki medycznej.
Więcej informacji na stronie: https://www.pzu.pl/grupa-pzu
LUCKYYOU to poznańska agencja marketingowa specjalizująca się w obszarach creative brand marketingu, employer brandingu, działaniach strategicznych i komunikacyjnych, digital, social media oraz ATL/BTL. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak Lidl, Allegro, LPP, Coca-Cola HBC Poland & Baltics oraz liczne branżowe wyróżnienia i nagrody.
Więcej informacji na stronie https://www.luckyyou.pl/
Jerzy Minorczyk, Dyrektor generalny IAA Polska:
„Cieszymy się, że tuż przed zakończeniem kadencji obecnego Zarządu do IAA Polska dołączają kolejne dwie firmy. W trakcie całej, dwuletniej kadencji, nasze szeregi zasiliło aż 15 nowych organizacji. Ponad 200 Członków to nie tylko dowód zaufania, ale przede wszystkim szansa na jeszcze skuteczniejsze działanie IAA Polska na rzecz całej branży.”