Jakub Potrzebowski
Partner zarządzający Group One S.A. Wieloletni prezes ZenithOptimedia Group. Od 4 lat pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej IAA Polska.
Małgorzata Rokita
Od wielu lat związana z Procter & Gamble, gdzie uczyła się budowania marek i marketingu od podstaw. Od lipca 2012 jest Dyrektorem Marektingu w randze Członka Zarządu.
Elżbieta Gorajewska
Dyrektor zarządzający Nielsen Audience Measurement od 1996 roku. Jest członkiem polskich i międzynarodowych organizacji branżowych.
Stanisław Janowski
Z rynkiem reklamy telewizyjnej i mediów związany od kilkunastu lat. Obecnie Prezes Zarządu Telewizji Polsat.
Igor Kaleński
Ma ponad 18 lat doświadczenia w marketingu i consultingu. Obecnie jest Prezesem grupy BBDO w Polsce oraz Global e-commerce Lead w Molecular BBDO.
Paweł Kowalewski Wiceprezes IAA Global
Jeden z pierwszych członków IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (od 1993 r.), czterokrotnie wybierany na Prezesa Stowarzyszenia. Jest jedynym Polakiem w strukturach IAA Global.
Marcin Pery
Współtwórca metodologii badań internetu oraz badań cross-mediowych z branżą badawczą, mediową i internetową związany od 22 lat. Obecnie Prezes Zarządu Gemius SA.