DONATA WOLIŃSKA

DONATA WOLIŃSKA, CMO, L’Oreal Poland Baltic HUB

kuria reklamodawców

Pełni strategiczną, transformacyjną rolę Chief Digital& Marketing Officer’a w firmie L’Oréal. Przez lata zajmowała szereg kluczowych pozycji w zarządach międzynarodowych firm takich jak Unilever i Tchibo GmbH. Kierowała organizacjami komercyjnymi jako Dyrektor Generalny Dywizji Kosmetyków i Środków Czystości, jak również Dyrektor Sprzedaży Handlu Nowoczesnego. Zarządzała wieloma kategoriami i markami lokalnie oraz regionalnie. Współpracowała z profesorem Rafałem Ohme w obszarze biometrycznych badań neuromarketingowych prowadzonych m.in. dla American Advertising Association. Pełni funkcję doradczą przy radach nadzorczych.

Donata Wolińska jest absolwentką Akademii Ekonomicznej. Ukończyła również podyplomowe studia doktoranckie w Szkolę Głównej Handlowej (Finanse i Zarządzanie), Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej (Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji), ESADE (Retail Innovation) oraz Chartered Institute of Marketing (Digital Marketing).

Uczestniczy w pracach Komitetu Sterującego Koalicji Marketerów dla Lepszych Badań, będąc również aktywnym członkiem IAA Polska, arbitrem w Komisji Etyki Reklamy, jurorem Effie Awards Europe, czy też pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards.

Profil na LinkedIn