Donata Wolińska

DONATA WOLIŃSKA

CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Pełni strategiczną rolę (Chief Digital & Marketing Officer) w firmie L’Oréal. Odpowiada za transformację organizacji skupionej wokół konsumenta, klienta, opierającej się na danych, nowoczesnych technologiach, optymalizacji, zrównoważonym rozwoju. Przez lata zajmowała szereg kluczowych pozycji w zarządach międzynarodowych firm, takich jak Unilever i Tchibo GmbH. Kierowała organizacjami komercyjnymi jako Dyrektor Generalny Dywizji Kosmetyków i Środków Czystości, jak również Dyrektor Sprzedaży Handlu Nowoczesnego.
Zarządzała wieloma kategoriami i markami lokalnie oraz regionalnie. Donata Wolińska jest absolwentką Akademii Ekonomicznej (Handel i Usługi). Ukończyła również podyplomowe studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej (Finanse i Zarządzanie), Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej (Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji), ESADE (Retail Innovation) oraz Chartered Institute of Marketing (Digital Marketing). Pełni funkcję doradczą przy radach nadzorczych, będąc również członkinią Rady Nadzorczej IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, arbitrem w Komisji Etyki Reklamy, jurorem Effie Awards w Polsce i Europie, czy też pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards. Uczestniczy w pracach komitetu sterującego Koalicji Marketerów dla Lepszych Badań. Współpracuje ze startupami w obszarze nowych technologii.