MAŁGORZATA ROKITA, CMO P&G
kuria reklamodawców
Dyrektor Marketingu Procter & Gamble. Absolwentka Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie, jednak swoją karierę zawodową związała z marketingiem i budowaniem marek.
Od wielu lat związana z Procter & Gamble, gdzie zaczynała jako Assistant Brand Manager Blend a Med. Od lipca 2012 jest Dyrektorem Marketingu, odpowiedzialnym za transformację digitalową i budowanie kompetencji komunikacyjnych całego portfela marek P&G w regionie Europa Centralna (od Ukrainy po Słowenię i Chorwację). Poprzednio między innymi pracowała w strukturach regionalnych w Brukseli i w Genewie, kierując zespołem odpowiedzialnym za stworzenie i wprowadzenie w regionie CEEMEA nowych innowacji w kategorii Fabric Care.
Od wielu lat aktywny arbiter w Komisji Etyki Reklamy, Przewodnicząca Prezydium KER poprzedniej kadencji.
Członkini Rady Nadzorczej IAA w poprzedniej kadencji.
Profil na LinkedIn