Przedstawiamy pełną listę uczestników "reklamowego okrągłego stołu"/

BARTOSZ DOBRZYŃSKI
CMO
Play

 

Bartosz Dobrzyński jest jednym z najbardziej doświadczonych i skutecznych menedżerów marketingu w sektorze telekomunikacyjnym w Polsce. Od 2009 roku Dyrektor Marketingu w Play. Rozpoczął swoją karierę zawodową jako dziennikarz pracujący dla największych polskich dzienników. Następnie dołączył do branży telekomunikacyjnej i zajmował wysokie stanowiska kierownicze w Polkomtelu i Orange.

Bartosz jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Warszawskim, a także programu MBA Uniwersytetu Warszawskigo i University of Illinois oraz Advanced Management Program prowadzonego przez IESE w Barcelonie.

MARTA KOZŁOWSKA
Strategic Operations Director CE
Mars Incorporated

 

Zawodowo związana z firmą Mars, Inc., od 7 lat odpowiedzialna za wsparcie działu marketingu i działu sprzedaży w zakupie usługi i selekcji agencji. Zaangażowana w zakup mediów, za które odpowiada na rynku polskim i innych rynkach Europy Centralnej (Węgry, Rumunia oraz Czechy i Słowacja) dla Mars i Wrigley. Jest członkiem globalnego zespołu mediowego Mars i Wrigley, w ramach którego wypracowuje się efektywne modele współpracy z agencjami. Należy do jury w konkursach Effie i Media Trendy. Absolwentka studiów prawniczych na Uniwersytecie Wrocławskim, zainteresowana podróżami, fotografią i wyprawami w góry.

EWELINA KRASKOWSKA
Category Director
US Pharmacia

 

Od kilkunastu lat związana z branżą farmaceutyczną. Obecnie Dyrektor Kategorii Przeciwbólowej w USP Zdrowie, jednej z wiodących firm na rynku leków dostępnych bez recepty. Odpowiedzialna m.in. za dwie największe marki i niekwestionowanych liderów rynku OTC, Ibuprom i Apap.
Poprzednie doświadczenia zdobywała po stronie korporacji międzynarodowych i silnych polskich firm właścicielskich. W znaczących firmach z sektora farmaceutycznego, Polpharma i Bayer, zarządzała biznesem marek z różnych kategorii produktowych. Poza środkami przeciwbólowymi były to m.in. produkty gastryczne i dermatologiczne.

IZABELA PONTUS
Media & Digital Manager
Grupa Maspex Wadowice

 

Izabela ma 16 letnie doświadczenie w branży mediowej: 11 lat w Grupie Maspex Wadowice gdzie zarządza budżetem mediowym dla wszystkich marek wchodzących w skład grupy m.in. Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Tiger. Zarządza pracą z domem mediowym, wielokrotnie organizowała i koordynowała przetargi mediowe. Poprzednio pracowała przez 5 lat w domu mediowym OMD.

ALEKSANDER ŚMIGIELSKI
Media Director CEE and CIS
Boehringer – Ingelheim

 

Jest odpowiedzialny za strategię mediową, planowanie i zakup mediów dla wszystkich marek koncernu w 32 krajach CEE i CIS. Wcześniej przez 7 lat nadzorował i przygotowywał wdrażanie strategii mediowych dla wszystkich marek Unilevera w ponad 20 krajach Europy Środkowej i Wschodniej oraz w Grecji i na Cyprze. Przed Unileverem pracował w OMD, gdzie pełniąc funkcję dyrektora zarządzającego, poza innymi obowiązkami, zaangażowany był w planowanie i kupowanie kampanii TV dla klientów tego domu mediowego. Jest absolwentem programu MBA, w branży od roku 2000.

MARTA ŻYCIŃSKA
Dyrektor Biura Marketingu
PZU

 

Z Grupą PZU związana od ponad 7 lat najpierw jako Dyrektor Komunikacji Marketingowej, a od 5 lat jako Dyrektor Marketingu odpowiedzialna za komunikację, media, digital, badania marketingowe oraz trade marketing. Poprowadziła jeden ze strategicznych projektów firmy jakim było odświeżenie marki i zmiana logo PZU. Wcześniej związana z PTK Centertel gdzie przez 6 lat budowała markę Idea dla Firm, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange i kierowała komunikacją masową tej marki. Absolwentka Brock University w Kanadzie na kierunku Marketing oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University na studiach MBA. Dodatkowo ukończyła Filologię Angielską w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

RAFAŁ BOBROWSKI
Managing Director
Media Strategy

 

Rafał Bobrowski absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z rynkiem mediów związany od 1999 roku. Pracował w domach mediowych Optimum Media OMD na stanowisku Group Account Director oraz Optimedia Sp. z o.o. na stanowiskach Group Account Director i New Business Director. Od 2005 Dyrektor Zarządzający Media Strategy Warsaw Sp. z o.o., firmy zajmującej się audytem mediów, benchmarkami kosztowymi (autorski projekt TV Price Pool Audit), przygotowaniem przetargów na agencje mediowe, negocjacjami warunków zakupu mediów, oceną procesu planowania i zakupu kampanii reklamowych.

IWONA KOŁODZIEJEK
Media Management Lead
Accenture

 

Iwona Kołodziejek jest Senior Managerem w Accenture. Jako Media Management Lead odpowiada za projekty doradztwa dla polskich i międzynarodowych organizacji z zakresu optymalizacji inwestycji mediowych oraz poprawy efektywności zakupów mediowo-marketingowych. Sprawuje również rolę kierownika regionalnego dla wybranych rynków Europy Środkowo-Wschodniej (region ICEG), gdzie jest odpowiedzialna za doradztwo klientom i rozwój praktyk Media Management.
Iwona ma 20 lat doświadczenia na rynku mediów. Z Accenture jest związana od 2008 roku. Kieruje zespołem, który w tym czasie przeprowadził wiele kompleksowych projektów, wspierając działania klientów w zakresie optymalizacji budżetów mediowych. Wcześniej pracowała w agencjach reklamowych i domach mediowych takich jak Ogilvy&Mather, Mindshare, Optimedia i Zenith Optimedia Group.
Iwona jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Filologii Angielskiej na Uniwersytecie w Krakowie. W ramach stypendium TEMPUS studiowała również Modern European Studies na Nottingham Trent University w Anglii. Była członkiem Jury w konkursach Effie i Media Trendy oraz członkiem Klubu Mediowego przy SAR.

RAFAŁ SZYSZ
CEO
Stars

 

CEO i założyciel STARS, wiodącej firmy doradztwa i audytu mediowego w Polsce.
Może poszczycić się doskonałą znajomością mediów, dzięki wieloletniej pracy w jednym z największych domów mediowych w Polsce, a także bogatemu doświadczeniu zdobytemu na arenie międzynarodowej po stronie klienckiej. Były Członek Zarządu The World Federation of Advertisers. Inicjator wielu innowacyjnych projektów.
Prywatnie – podróżnik i odkrywca miejsc słabo znanych, pasjonat awiacji.

IZABELA ALBRYCHIEWICZ
CEO
MEC

 

Izabela Albrychiewicz kieruje polskim oddziałem MEC od 2009 r. Pod jej kierownictwem firma umacniała się na pozycji czołowej agencji mediowej w Polsce. W 2014 r. MEC już po raz siódmy plasował się na pierwszym miejscu w zestawieniu RECM-y z 16,1 proc. udziałem w rynku. Przyczyniła się do tego wieloletnia współpraca z czołowymi reklamodawcami na polskim rynku, m.in.: Orange, Colgate Palmolive, Coty, Henkel, IKEA, Jeronimo Martins, Kompania Piwowarska, Mercedes, Mlekpol, Nestle, NIVEA, Wydawnictwo Bauer, VISA.
Szefowa MEC angażuje się w szereg inicjatyw ogólnobranżowych. Zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, jest członkiem komitetu organizacyjnego Effie Awards. Była też jurorem w wielu konkursach globalnych MEC, w konkursie MediaTrendy oraz – jako jedyny reprezentant polskiej branży reklamowej – jurorką w Festival of Media Global Awards 2015. W ostatnich miesiącach otrzymała tytuł AdMan Roku 2014. Uczęszczała w szkoleniach IMD. Na jednym z nich uzyskała certyfikat High Performance Leadership.
Izabela Albrychiewicz jest związana z branżą od ponad 20 lat – 17 przepracowała w MEC.

KRZYSZTOF MOCEK
Managing Director
Carat

 

Z branżą mediową związany od ponad 12 lat. Wybitny specjalista od ekosystemów i strategii komunikacji, w których media (owned, earned, bought) i innowacja odgrywają kluczową rolę, dostarczając realnych oraz mierzalnych efektów biznesowych. Z początkiem maja 2012 roku Krzysztof Mocek objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Carat Polska. W latach 2006 – 2012 był związany z domem mediowym Mindshare, ostatnio na stanowisku New Business Partner. W latach 2008-2012 piastował funkcję Dyrektora Zarzadzającego i członka zarządu w The Media Insight. Wcześniej przez 2 lata pracował w Optimum Media OMD.

Jako Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu odpowiadał za tworzenie, rozwój i wdrażanie strategii wewnątrz organizacji oraz działania biznesowe w jej otoczeniu. Koordynował integrację zespołów off i on-line oraz rozwijał współpracę z innymi działami spółek (Kreacja, Badania). Kierował działem New Business, gdzie był odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie nowej strategii obsługi przetargów lokalnych i regionalnych oraz zarządzał zespołami projektowymi. Kierował działem Client Service i ma bogate doświadczenia w pracy z takimi Klientami, jak: Zott, Adidas, General Motors, Disney, Aflofarm, Heinz, Enea, Metlife Amplico, Raiffeisen, Unity Line, Foodcare, TM Toys, Discovery, CCC, Randstad, Avantis, A1 Marketing, RFM FM, Motorola, Hoop, PFRON, Apsys, Discovery, SPI, KUPS, Henkel, Storck and Nissan. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz ICAN Institute.

PAWEŁ TYSZKIEWICZ
Dyrektor
SAR

 

Od 2003 roku pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia SAR. Odpowiedzialny za organizację i rozwój najbardziej prestiżowych konkursów z zakresu reklamy m.in. Konkurs Twórców Reklamy, Effie, Innovation AD czy Young Creatives oraz tworzenie i rozwijanie standardów i praktyk CSR w branży komunikacji marketingowej. Członek zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowych (EACA). Współpracował z Radą Promocji Polski przy MSZ w związku z opracowaniem „Zasad komunikacji marki POLSKA”. Od 2015 roku kontynuuje prace nad wdrożeniem brandingu narodowego, jako prezes Fundacji „Marka dla Polski”. Członek Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, zaangażowany w tworzenie, rozwój organizacji i Kodeksu Etyki Reklamy. Członek Zarządu Federacji Związków Komunikacji Marketingowej (FZKM).

MAŁGORZATA WĘGIEREK
CEO
Havas Media Group

 

Z branżą mediową związana od 1993 roku. Do czerwca 2010 była Dyrektorem Zarządzającym Grupy Burda, wcześniej przez 14 lat zajmowała stanowiska: Dyrektora Mediów, Managing Partner oraz Managing Director – Członka Zarządu w MEC ( dawniej – Mediaedge:cia). W 2010 dołączyła do HAVAS MEDIA GROUP, wprowadzając NOWY dom mediowy Arena. Obecnie Małgosia jest także CEO Havas Media Group.Zdobywa dla swoich klientów i firmy nagrody w konkursach branżowych: Impactor, Global Idea, Cristal oraz nagrodę dla domu mediowego roku. Bywa organizatorem i jurorem konkursów Effie oraz Media Trendy.
Jest magistrem Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, otrzymała także dyplom London Business School oraz MBA Erasmus University of Rotterdam.

JACEK DZIĘCIELAK
CEO
Media Impact

 

Pierwszy CEO w firmie Media Impact Polska. Pracuje w marketingu od 1996 roku (Arctic Paper, Cezex). Od 2001 roku był związany z Grupą Havas, gdzie odpowiadał za rozwój kontaktów medialnych. Od 2003 roku zarządzał domem mediowym Havas Media i grupą Havas Media w Polsce. Ukończył kurs zarządzania w CEDEP/INSEAD we Francji, a także uzyskał dyplom MBA na Uniwersytecie w Calgary.

MARCIN GUDOWICZ
Dyrektor Biura Reklamy
TVP

 

Absolwent Wyższej Szkoły Businessu i Administracji na kierunku Business i administracja gospodarcza oraz Studium Doktoranckiego Szkoły Głównej Handlowej w Kolegium Zarządzania i Finansów na kierunku Ekonomia.
W latach 2008 – 2012 związany z Grupą Bauer Media, w której pełnił funkcję Dyrektora Biura Reklamy i Planowania Mediów. Od 2010 zajmował także stanowisko Dyrektora ds. Negocjacji Korporacyjnych Grupy Bauer Media, jednej z największych grup medialnych na świecie, obecnej w 14 krajach; największego wydawcy magazynów w Polsce, właściciela najpopularniejszych stacji radiowych w Polsce – RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic oraz trzeciego co wielkości portalu internetowego w Polsce Interia.pl. Wcześniej pracował m.in. w Ringier Axel Springer na stanowisku key account manager oraz project leader przy wprowadzaniu magazynów „Newsweek“ i „Forbes”, a także w firmie Media Express (wydawca “Super Expressu”) jako dyrektor sprzedaży agencyjnej.
Od ponad 10 lat pracuje na rynku mediów. Współpracuje ze wszystkimi największymi Domami Mediowymi oraz Klientami bezpośrednimi.
Reprezentuje Telewizję Polską w strukturach EGTA (europejskiej organizacji zrzeszającej biura reklamy publicznych i prywatnych nadawców radiowych i telewizyjnych) oraz IAA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy).

STANISŁAW JANOWSKI
Managing Director
Polsat Media Biuro Reklamy

 

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie i Marketing. Od kilkunastu lat związany z rynkiem mediowym i reklamą telewizyjną. Karierę zaczynał w domu mediowym OMD Poland, a w latach 2003-2006 odpowiadał za negocjacje, planowanie i zakup kampanii telewizyjnych w domu mediowym MediaCom. Od 2006 roku pracuje w Grupie Cyfrowy Polsat, od 2007 roku na stanowisku Dyrektora Zarządzającego biura reklamy Polsat Media.

SŁAWOMIR JĘDRZEJEWSKI
Sales Director
Agora

 

Pracę w Agorze rozpoczął w 1991 roku jako przedstawiciel handlowy. W kwietniu 1993 roku został specjalistą ds. reklamy, a w czerwcu 1995 – kierownikiem działu reklamy. W marcu 1997 roku objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży „Gazety Wyborczej”. W lipcu 2003 roku, przez półtora roku pracował w AMS-ie (spółce zależnej Agory) na stanowisku wiceprezesa zarządu i dyrektora ds. sprzedaży. Od listopada 2004 r. dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej w Agorze.
W latach 1989-1991 nauczyciel w liceum.
Urodził się w 1967 r. Ukończył polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim.