Spływają potwierdzenia udziału w Śniadaniu Marketerów IAA Polska.

Już ponad 50 CMOs z grupy największych reklamodawców potwierdziło udział w  Śniadaniu Marketerów IAA Polska.

W ostatnim tygodniu września odbędą się spotkania zarządu i rady nadzorczej IAA Polska z dyrektorami marketingu największych polskich reklamodawców. W ten sposób realizujemy zobowiązania zapisane w „Rekomendacjach dla polskiego rynku reklamy” wypracowanych w trakcie ubiegłorocznych obrad Reklamowego Okrągłego Stołu IAA Polska.

W trakcie spotkania mamy zamiar:

  • przedstawić wstępną koncepcję działań, jakie Stowarzyszenie zamierza podjąć, by zwiększyć prestiż zawodu Dyrektora Marketingu
  • zapytać marketerów o chęć współuczestniczenia w procesie zmiany sposobu zamawiania i realizacji badań mediowych w taki sposób, by lepiej służyły ocenie efektywności inwestowania środków przeznaczonych na reklamę
  • uzgodnić plan powołania do życia wspólnej reprezentacji marketerów intensywnie korzystających z reklamy

Odbieramy sygnały, że cały rynek komunikacji marketingowej w Polsce potrzebuje wspólnego głosu marketerów w wielu najistotniejszych sprawach. Inicjatywa IAA Polska jest pierwszą od wielu lat próbą odpowiedzi na to zapotrzebowanie.