Adam Nitecki

General Manager E-commerce L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Pasjonat wszelkich tematów związanych z marketingiem, sprzedażą i innowacjami. Od ponad 20 lat rozwija marki i innowacje koncernu L’Oréal na rynkach w Polsce i w Europie.

Przez całą karierę zawodową związany z komunikacją marketingową. Był Dyrektorem Marketingu marki Garnier i Maybelline New York w Polsce, a następnie przejął odpowiedzialność za markę Garnier jako Dyrektor Marketingu w Europie Zachodniej w Paryżu. Po powrocie z Francji pełnił funkcję Dyrektora Generalnego Consumer Products Division, najpierw w Kijowie, będąc odpowiedzialnym za Ukrainę i Kraje Kaukazu, a następnie w Warszawie, rozwijając biznes i projekty odpowiedzialności społecznej w Polsce i Krajach Bałtyckich. Obecnie odpowiedzialny za całościową transformację działań E-commerce oraz za projekty związane z kreowaniem i skalowaniem innowacji w ramach firmy w Hubie Polska & Kraje Bałtyckie. Zdobywca pierwszego Effie w historii L’Oréal, doświadczony juror w konkursach branżowych oraz speaker na konferencjach marketingowych i biznesowych.

Dzieli się swoimi biznesowymi i społecznymi pasjami jako mentor w programach wsparcia dla startupów technologicznych i społecznych oraz w projektach mentorskich dla studentów. Prowadzi zajęcia praktyczne z zarządzania strategicznego i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prywatnie fan biegania, muzyki na żywo i storytellingu.