Agnieszka Gajzler
Managing Director TV&Digital Content Growth Wirtualna Polska
Agnieszka Gajzler ma ponad 23-letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie wydawcy i agencji. Tworzyła i rozwijała kultowe marki b2c i b2b, m.in.: Gadu-Gadu, OPEN.FM, MTV, House of Products| Dentsu, Innovation Hub| TVNDiscovery, TrendSeeker| TVNDiscovery, Content Marketing Redakcyjny| Wirtualna Polska. Specjalizuje się w obszarze digital, m.in.: w rozwoju produktów cyfrowych, modeli biznesowych, growth marketingu.
Od 3.5 roku w Wirtualnej Polsce, odpowiada za rozwój obszarów: social video|YT, dwa kanały TV, content marketing po stronie Produktu. Do 2021 w TVN Media odpowiadała za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w obszarach digital innovation i multiscreen. Poprzednio współzarządzała domem mediowym Carat, zarządzała Pionem International Social Media agencji Isobar. Pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w GG Network.
Jest ekspertką w zakresie content marketigu i native advertising. Działa aktywnie w globalnej sferze content marketingu, współpracując, m.in.z : International Content Marketing Forum, Native Advertising Institute. Jest jurorem w globalnych konkursach w kategorii strategia czy video dotyczących branded content. Od 2017 Prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, w którym działa na rzecz edukacji i standaryzacji rynku, czego efektem jest np. coroczny raport o kondycji i wydatkach CM
w Polsce. Jedyny raport obejmujący wszystkie aspekty CM.