Iwona Jaśkiewicz-Kundera

Chief Investment Officer, Publicis Groupe Polska

Iwona Jaśkiewicz-Kundera jest jedną z czołowych ekspertek w dziedzinie mediów i inwestycji marketingowych w Polsce. Swoje doświadczenie zawodowe buduje konsekwentnie od 1999 roku, gdy dołączyła do agencji mediowej Optimedia. W 2002 roku objęła stanowisko dyrektorki działu zakupu mediów. Następnie, dzięki wybitnym umiejętnościom menedżerskim, negocjacyjnym i strategicznym, awansowała na kolejne kluczowe stanowiska: w 2014 roku została Chief Buying Officerem
w ZenithOptimedia, w 2016 roku pełniła tę funkcję w Publicis Media,
a w 2018 roku objęła stanowisko Chief Investment Officera oraz członkini Zarządu Publicis Groupe Polska.

Pod jej kierownictwem blisko 100-osobowy zespół opracowuje i wdraża zaawansowane strategie negocjacyjne oraz handlowe, które nie tylko spełniają oczekiwania klientów, ale także wyznaczają nowe standardy
w branży. Zespół Iwony odpowiada za rozwój innowacyjnych produktów mediowych (APEX), współtworzenie narzędzi badawczych i analitycznych w ramach Publicis Groupe oraz realizację zaawansowanych kampanii reklamowych w modelu programatycznym (PM Precision). Nadzoruje również bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla kluczowych reklamodawców (zespół BET).

Iwona wnosi do organizacji wyraźną wizję rozwoju, dążąc do integracji różnorodnych kompetencji w ramach jednej struktury. Swoim doświadczeniem i wiedzą strategiczną wspiera projekty związane z transformacją cyfrową, wdrażając zaawansowane technologie marketingowe oraz rozwijając narzędzia, które rewolucjonizują sposób realizacji działań marketingowych.

Iwona tworzy i pielęgnuje partnerskie relacje biznesowe zarówno
z reklamodawcami, jak i przedstawicielami mediów. Aktywnie angażuje się w rozwój branży marketingowej, współpracując ze wszystkimi kluczowymi organizacjami oraz dzieląc się wiedzą podczas najważniejszych wydarzeń merytorycznych. Istotnie przyczynia się do budowania nowoczesnego wizerunku agencji komunikacji marketingowych i ma zasadniczy wkład
w umacnianie pozycji Publicis Groupe jako lidera rynkowego.