Olgierd Świerzewski Przewodniczący 

Co-Managing Partner Osborne Clarke – Poland

Olgierd Świerzewski jest prawnikiem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie prawa reklamy i mediów, konkurencji oraz ochrony konsumentów. Jest Partnerem Współzarządzającym w polskim oddziale międzynarodowej firmy prawniczej Osborne Clarke.

Olgierd aktywnie uczestniczy w działalności IAA Polska, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Występował m.in. w IAA Power Podcast, gdzie rozmawiał na temat greenwashingu, prowadził również szkolenie z zakresu prawa reklamy w ramach IAA Polska Marketing Masterminds, a obecnie pracuje, z ramienia IAA Polska nad stworzeniem kodeksu dobrych praktyk influencerów. Być może mieli Państwo okazję spotkać go na polu golfowym podczas inicjatywy CMO Golf Academy.

W 2018 roku, jako szef działu prawnego w firmie Orbis, Olgierd został nominowany do prestiżowej nagrody Prawnika Firmowego Roku przyznawanej przez brytyjski tygodnik „The Lawyer”. Jego osiągnięcia w zakresie przełomowych akwizycji hoteli w Europie Środkowej i Wschodniej zostały docenione na arenie międzynarodowej.

Prywatnie Olgierd jest pisarzem i autorem trzech powieści. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej oraz kursów z dziedziny nowych technologii na Harvard University.