Małgorzata Węgierek

CEO Havas Media Network

Małgorzata Węgierek – liderka z 25-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, mediów i rozwoju biznesu.

Od 2013 pełni rolę CEO polskiego oddziału międzynarodowej grupy agencji mediowych Havas (Havas Media Network), jednej z czołowych grup komunikacyjnych na rynku, kierując blisko 200-osobowym zespołem i odpowiadając za budowanie pozycji lidera, rozwój oraz wdrażanie innowacji w obszarze komunikacji marketingowej. Havas Media Network jest częścią globalnego projektu Havas Village, zakładającego integrację usług i kompetencji dywizji mediowej oraz kreatywnej.

W swojej karierze zarządzała kluczowymi strukturami międzynarodowych firm: Arena Media (Havas Media Network), MEC (GroupM) i Hubert Burda Media, zdobywając doświadczenie zarówno w pracy po stronie mediów, jak i agencji.

Pod jej kierownictwem Havas Media Network przeszło transformację digitalową wychodząc na czołową pozycję w obszarze komunikacji napędzanej danymi, poprzez wprowadzenie strategii data-driven, implementację szeregu innowacyjnych narzędzi z obszaru digital marketingu i AI oraz wzmocnienie kompetencji opartych na autorskim badaniu i filozofii Meaningful Brands. Havas Media Network jako pierwsza agencja mediowa na polskim rynku nawiązała współpracę z CampusAI, włączając narzędzia i edukację z obszaru AI w strategię rozwoju biznesu firmy, jak i klientów.

Jest absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz programu Executive MBA GFKM, realizowanego we współpracy z RSM Erasmus University of Rotterdam.

Jurorka w krajowych i międzynarodowych konkursach, m.in. Effie Poland, Effie Global Best of the Best, Effie UK, Effie Europe, Innovation, MIXX Awards, Golden Drum i Superbrands. Trzykrotna laureatka tytułu AD Wo/MAN Roku magazynu Press, zdobywczyni tytułu Bohatera Roku (2017) oraz Nagrody Specjalnej IAB Polska za całokształt działań na rzecz rozwoju i standaryzacji rynku reklamowego (2023). Aktywnie działa na rzecz środowiska branżowego – miała przyjemność być członkinią Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, a obecnie pracuje w Zarządzie Rady Reklamy oraz w Sądzie Koleżeńskim SAR. Współtwórczyni Białej Księgi Komunikacji Marketingowej – dokumentu definiującego kluczowe standardy dla rynku.

Zarządzana przez nią agencja wielokrotnie zdobywała prestiżowe nagrody branżowe: Effie, Innovation, KTR i MIXX Awards, jak również tytuły Domu Mediowego Roku w konkursie MIXX Awards (2018, 2021), Agencji Mediowej Roku w konkursie Innovation (2022) oraz wyróżnienia Media i Marketing Polska: „Wysoka Skuteczność”, „Strategiczne Partnerstwo”, „Rok Dobrych Zmian” czy „Innowacja w DNA”.