Michał Sacha
CMO, Omnicommerce Leader Leroy Merlin Polska
Michał Sacha z Leroy Merlin Polska związany od marca 2022, Członek Zarządu odpowiedzialny za obszar marketingu, w tym: rozwój kanałów cyfrowych, koncepty sklepów, budowanie doświadczeń klienta oraz komunikację marketingową. Michał to manager z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem w obszarze szeroko rozumianego marketingu. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Lingwistyki i Komunikacji oraz studiów MBA na Politechnice Warszawskiej. W 2021 Michał został wyróżniony tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2021 w kategorii Master of Customer Experience.
Karierę zawodową rozpoczął w 2002 roku w L’Oréal Polska. W 2010 roku objął stanowisko International Developement Director dla takich marek jak między innymi Vichy w siedzibie głównej L’Oréal w Paryżu, by następnie objąć stanowisko Central Europe Marketing Director. Od początku 2019 roku związany z Carrefour Polska jako CMO, Digital, ecommerce i IT. Do jego głównych zadań należało przygotowanie kompleksowej strategii marketingowej online i offline, transformacja digitalowa przedsiębiorstwa, rozwój ecommerce w tym marketplace oraz rozwój usług finansowych.
Prywatnie Michał jest miłośnikiem sztuki oraz dalekich podróży, szczególnie upodobał sobie region Azji. W wolnych chwilach słucha muzyki oraz pływa.