Walne Zebranie Członkiń i Członków IAA Polska – 13 czerwca 2024 r.
Data publikacji: 14 czerwca, 2024

W czwartek 13 czerwca 2024 r. odbyło się Walne Zebranie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
Podczas wydarzenia przedstawione i zatwierdzone zostały sprawozdania Zarządu, Rady Nadzorczej i Sądu Dyscyplinarnego za rok 2023, a także sprawozdanie finansowe. Zarząd IAA Polska w składzie: Agnieszka Sora (Prezeska), Izabela Albrychiewicz, Dorota N. Haller, Rafał Jakubowski, Igor Kaleński, Magdalena Kotlarczyk, Jovan Protić, Michał Sobolewski, Donata Wolińska oraz Dorota Żurkowska, otrzymał absolutorium.
Podsumowaliśmy kluczowe inicjatywy realizowane w 2023, a wśród nich m.in.:
- pierwsza i obecnie trwająca, druga edycja programu liderskiego Marketing Masterminds,
- cykliczne panele dyskusyjne IAA Power Hour z udziałem branżowych ekspertów z grona Członków IAA Polska i nie tylko,
- podcasty, będące pulsem branży – IAA Power Podcast,
- obchody 30-lecia Stowarzyszenia – z Galą 30-lecia z udziałem 250 kluczowych osób w branży i filmowym podsumowaniem 30 lat branży komunikacji marketingowej i wolnych mediów w Polsce
- współpraca z IAA Global i organizacja pierwszego spotkania władz globalnych i europejskich IAA w Warszawie,
- współpraca z branżowymi organizacjami, m.in. z SAR i PSML przy kampanii promującej dobre praktyki przetargowe – „Przetargowe Bingo”
- zainicjowanie Okrągłego Stołu Influencer Marketingu i współpraca z IAB Polska w wypracowywaniu kodeksu dobrych praktyk,
- kontynuacja prac dotyczącego projektu jednoźródłowego badania konsumpcji mediów,
- prawne wsparcie Członków.
Nie zabrakło również rozmów o planach i nowych inicjatywach Stowarzyszenia, m.in.:
- nowy format branżowych ekskluzywnych spotkań z branżowymi ekspertami – IAA Power Meetup,
- współutworzenie wraz z SAR Konfederacji Pracodawców – Związku Komunikacji Marketingowej,
- przystąpienie IAA Polska do inicjatywy Ad Net Zero Chapter Poland.
Katarzynie Łakińskiej jednogłośnie został nadany tytuł Członkini Honorowej Stowarzyszenia – jako wyraz uznania dla Jej zaangażowania, doświadczenia i zasług dla branży komunikacji marketingowej.
Katarzyna Łakińska od zawsze działa społecznie na rzecz branży W IAA Polska była w pierwszych składach Zarządu. Współtworzyła projekt samoregulacji reklamy w kontekście ograniczeń promocji wyborów tytoniowych oraz alkoholu, a także przeprowadziła kampanię „Postaw na swoim! – przedsiębiorczość”, wspieraną przez Polską Radę Biznesu. Jest założycielką agencji V&P, także współtwórczynią, powstałej w 2020 r. Fundacji Reflexion, skupionej na integracji, budowie relacji i dialogu o wolności i przyszłości oraz portalu Flexi.pl skierowanego do aktywnych osób 50+ oraz do biznesu świadomego potencjału Pokolenia Flexi.
Walne Zebranie IAA Polska było jak zawsze okazją do networkingu i rozmów w swobodnej atmosferze. Tym razem gościliśmy w siedzibie naszego Członka – Dentsu Polska.
Zapraszamy do zobaczenia filmowej relacji i galerii zdjęć z wydarzenia!