Walne Zgromadzenie podsumowało miniony rok w IAA Polska
Data publikacji: 28 czerwca, 2018

25 czerwca 2018 roku, odbyło się Walne Zgromadzenie IAA Polska, będące podsumowaniem pracy Stowarzyszenia w ciągu ostatniego roku.

Miniony rok to przede wszystkim realizacja zobowiązań zapisanych w „Rekomendacjach dla Polskiego Rynku Reklamy na lata 2017-2020”, będących podsumowaniem obrad Reklamowego Okrągłego Stołu IAA Polska. Oficjalna prezentacja „Rekomendacji …” odbyła się w styczniu 2017 roku, a już wiosną tego samego roku rozpoczęła się realizacja pierwszych zobowiązań: IAA Polska, SAR oraz PSML zawarły porozumienie o wspólnym promowaniu „Dobrych praktyk audytu mediowego”.
Mniej więcej w tym samym czasie ukazał się raport na temat pozycji CMO w przedsiębiorstwie. Ten fakt zapoczątkował przygotowania do powołania Ogólnopolskiej Reprezentacji Marketerów w IAA Polska, co nastąpiło w lutym 2018 roku. Budowie prestiżu CMO służyć ma również wykreowanie nowej kategorii Effie: Marketing & Business Solutions, co odbyło się przy aktywnym udziale osób reprezentujących IAA Polska.
Jedną z pierwszych inicjatyw Ogólnopolskiej Reprezentacji Marketerów jest zmiana standardu badań mediowych w Polsce. Temu tematowi poświęcona była znacząca część prezentacji Jacka Olechowskiego, temat powrócił też w trakcie dyskusji po prezentacji sprawozdania merytorycznego, m. in. w kontekście sporu pomiędzy członkami IAA Polska: TVP S.A. oraz NAM.

Kolejnym wątkiem dyskusji były relacje IAA Polska z KRRiT zarówno w kontekście ewentualnego harmonizowania działań związanych z ustanowieniem nowego standardu badań mediowych (m. in. powołania JIC), jak również innych inicjatyw regulatora, np. Okrągłego Stołu Mediów.

Rada Nadzorcza szczególnie wysoko oceniła fakt powołania do życia Ogólnopolskiej Reprezentacji Marketerów oraz zaangażowanie w projekt zmiany standardu badań mediowych w Polsce, a także spektakularny wzrost bazy członkowskiej IAA Polska skutkujący stabilną sytuacją finansową Stowarzyszenia. Szczególną wartością w dzisiejszej trudnej rzeczywistości społecznej i politycznej staje się fakt konsolidacji środowiska marketingowego wokół IAA Polska.


Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z Wydarzenia:

- Media publiczne: Marcin Klepacki, Paweł Paluch, Marcin Wiśniewski
- Jacek Olechowski
- od lewej:Jan M. Kujawski, Iza Pontus, Iza Albrychiewicz, Andrzeja Matuszyński, Ewelina Kraskowska, Agnieszka Sora, Marcin Gerc
- od prawej z tyłu: Lech Kaczoń, Marcin Gawryszewski, Emil Pawłowski, Michał Włodarczyk
- Od Lewej Sebastian Podrzycki, Włodzimierz Majer, Lech Kaczoń, Emil Pawłowski, Michał Włodarczyk
- od lewej: Sylwia Barhel de Weydenthal, Jacek Olechowski, Kasia Sudbury, Jakub Pottrzebowski, Paweł Kowalewski, Rafał Jakubowski, Katarzyna Łakińska
- od lewej: Andrzej Matuszyński, Marcin Gerc, Ela Gorajewska
- Jacek Barankiewicz, Marcin Wisniewski, Pawel Paluch
- Daria Sacha, Elżbieta Kulawik
- Elżbieta Kulawik, Beata Golubińska, Małgorzata Węgierek
- Michał Włodarczyk, Marcin Wisniewski
- Lech Kaczoń, Jakub Potrzebowski, Paweł Kowalewski
- Jerzy Kalinowski, Tadeusz Żórawski
- Katarzyna Łakińska, Anna Wiater, Delfina Kaczałko
- od lewej: Iza Albrychiewicz, Sylwia Barthel de Weydenthal, Małgorzata Węgierek, Beata Golubińska
- od lewej: Izabela Kruger-Pawlowski, Magdalena Ponganis, Dagmara Szulce, Agnieszka Sora
- Katarzyna Łakińska, Anna Wiater
- Sebastian Podrzycki, Delfina Kaczałko
- Jacek Barankiewicz, Jacek Olechowski
- Jerzy Minorczyk, Paweł Senator
- Paweł Senator, Justyna Dąbrowska
- Jerzy Minorczyk, Marcin Klepacki
- Ela Gorajewska, Sylwia Barthel de Weydenthal
- Jakub Potrzebowski, Lech Kaczoń
- Izabela Kruger Pawlowski, Agnieszka Sora
- Justyna Dąbrowska, Jerzy Minorczyk
- Paweł Paluch, Witold Kołodziejski
- Michał Gawryszewski, Michał Włodarczyk
- Marcin Gerc, Jerzy Minorczyk
- Tadeusz Żórawski