Marka osobista lidera – warsztaty know-how sharingowe z Antal
Data publikacji: 10 kwietnia, 2024
Marka osobista i zasady świadomego jej budowania były głównym tematem warsztatów know-how sharingowych, na które uczestników naszego programu liderskiego Marketing Masterminds zaprosił Partner – agencja Antal.
Maryla Aftanasiuk-Lisiecka, Agnieszka Niebutkowska oraz Kamil Rychlik dzielili się ekspercką wiedzą, inspirowali licznymi przykładami i odpowiadali na pytania dotyczące kształtowania wizerunku nie tylko w otoczeniu biznesowym, ale także w mediach społecznościowych.
– Markę osobistą, czy tego chcemy czy nie, budujemy przez całe życie. Praca nad kreowaniem wizerunku sprawdza się praktycznie w każdej branży. Co więcej, pomaga w efektywnym rozwijaniu kariery zawodowej oraz zarządzaniu organizacją. Warto wiedzieć, jak kształtować ją świadomie
i autentycznie, zwłaszcza we wszechotaczającej nas rzeczywistości online. Celem warsztatu, który zrealizowaliśmy dla uczestników programu Marketing Masterminds było wyposażenie ich w wiedzę, jak zaprojektować podstawy marki osobistej, a następnie jak efektywnie ją budować i regularnie działać z wykorzystaniem kanałów digitial – mówi Agnieszka Niebutkowska, Sector Manager & Team Leader, Sales & Marketing, Antal.