Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska nowymi członkami IAA Polska

Data publikacji: 16 września, 2022

Miło nam poinformować, że trzy nowe organizacje dołączają do IAA Polska. W realizację naszych inicjatyw w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, T i Grupa Kino Polska. Od początku roku grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów. Razem tworzymy organizację, która posiada mandat do występowania w imieniu całej branży komunikacji marketingowej i działania na rzecz wewnętrznego dialogu.

Wirtualna Polska to holding technologiczny działający na styku mediów, reklamy i technologii. Z roku na rok zwiększa portfolio swoich usług i produktów, proponując rozwiązania skrojone ,,na miarę”,  oparte na unikatowych treściach i formatach reklamowych. Działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska to nie tylko Internet – nadaje Telewizję WP oraz oferuje radio internetowe OpenFM i usługę poczty elektronicznej, notującej ponad 10 mln użytkowników każdego miesiąca.
https://holding.wp.pl/

TIDAL to prowadzona przez artystów globalna platforma muzyczno-rozrywkowa, która ma na celu stworzenie zrównoważonego, zorientowanego na artystę i fanów modelu biznesowego dla branży muzycznej. Dzięki innowacyjnym funkcjom, takim jak bezpośrednie płatności dla twórców, TIDAL umożliwia artystom przedefiniowanie ich miejsca w branży muzycznej. Dostępna w 61 krajach usługa zawiera katalog ponad 90 milionów utworów i 450 000 wysokiej jakości filmów, a także oryginalne serie wideo, podcasty, tysiące wyselekcjonowanych playlist i odkrywanie wykonawców za pośrednictwem TIDAL Rising.
https://tidal.com/

Grupa Kino Polska to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również właścicielem serwisu FilmBox+ oraz nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i DIZI oraz kanały marki FilmBox. Grupa Kino Polska jest również producentem filmowym.
https://kinopolska.pl/

Poszerza się również grono członków zwyczajnych Stowarzyszenia – dołączają dwaj marketingowcy z 20-lenim doświadczeniem: Szymon Jóźwiak i Paweł Pluciński.