Wizja komunikacji marketingowej zasilanej AI. Spotkanie noworoczne IAA Polska
Data publikacji: 30 stycznia, 2025

Za nami Noworoczne Spotkanie Członków i Sympatyków IAA Polska. Tym razem gościliśmy w miejscu, gdzie historia przemysłu spotyka się z nowoczesnością i innowacjami – w siedzibie Allegro w Fabryce Norblina. Trudno wyobrazić sobie lepszą przestrzeń do ważnych pytań i rozmów o technologiach, które zmieniają świat.
- O potencjale i dynamicznym wzroście retail mediów mówił Marcin Bruś, Advertising Director Allegro.
- Najważniejsze projekty i plany IAA Polska zaprezentowała Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu. Zapowiedziała m.in. Walne Zebranie Wyborcze Członków, które odbędzie się 10 czerwca 2025 r. oraz projekt Pro Bono realizowany przez uczestników programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds – konkurs dobrych praktyk dobrostanu. Szczegóły wkrótce.
- Kulminacyjnym punktem spotkania była pełna inspiracji i gorących trendów z Doliny Krzemowej rozmowa Gościa Specjalnego wydarzenia – Bartosza Węglarczyka, Redaktora Naczelnego Onetu z Jovanem Proticiem, Wiceprezesem Ringier Axel Springer Polska o tym, jak na naszych oczach AI zmienia media i komunikację marketingową.
Członkowie i Sympatycy IAA Polska – dziękujemy za Waszą liczną obecność.
W wydarzeniu, które odbyło w środę 29 stycznia 2025 roku uczestniczyło ponad 110 liderek i liderów branży komunikacji marketingowej. Współpraca i dialog – marketerów, mediów i agencji – to dla naszego Stowarzyszenia najważniejsze wartości.
Zapraszamy zobaczenia filmowej relacji i zdjęć z wydarzenia.