Wystartował konkurs Dobrostars! Nagrodzimy firmy najlepiej dbające o dobrostan pracowników

Data publikacji: 12 marca, 2025

Ruszył konkurs Dobrostars – wspólnie z Jury wyróżnimy najlepsze praktyki wspierające dobrostan pracowników w branży komunikacji marketingowej.

Szukamy firm, które rozumieją, że troska o dobrostan pracowników to inwestycja, która realnie wpływa na zaangażowanie ludzi
i sukces organizacji. Może Twoja firma wprowadziła regularne przerwy na aktywność fizyczną albo prowadzi sesje mindfulness?
A może zapewnia elastyczne warunki pracy hybrydowej?

Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski i ambasador konkursu, zaprasza do udziału w konkursie!
Zobacz wideo i dołącz do inicjatywy prowadzonej przez IAA Polska i uczestników programu liderskiego Marketing Masterminds.

Zgłoście Wasze rozwiązania pokazujące, że tworzycie przyjazne środowisko pracy! To wyjątkowa szansa, by zaprezentować firmę jako lidera pozytywnych  zmian i budować markę pracodawcy dbającego o dobrostan. Wystarczy, że krótko opiszecie rozwiązanie wspierające dobrostan w Waszej Firmie. Może to być praktyka funkcjonująca w całej organizacji lub dotycząca wybranego zespołu. Zgłaszajcie dowolną liczbę inicjatyw. Przed wysłaniem zgłoszenia koniecznie przeczytajcie REGULAMIN

Dobrostan się opłaca! Zgłoś najlepsze praktyki Twojej firmy do konkursu DOBROSTARS już dziś! Czekamy do3 kwietnia na www.dobrostars.pl

Konkurs koordynuje i informacji udziela: Monika Strogulska-Dwojak, PR Manager IAA Polska, e-mail: dobrostars@iaa.org.pl ; +48 507 977 686

Za inicjatywą stoją uczestnicy II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds, którzy chcą realnie zmieniać standardy dobrostanu w branży komunikacji marketingowej:

Agata Pilacińska-Jakubowska, Google Poland, Alicja Pietraszewska, Publicis Groupe Polska, Małgorzata Narczyk, Polkomtel, Marta Pierzchalska, Procter & Gamble,
Ewa Doligalska, PepsiCo, Marta Matusewicz (Skrzypiec), Allegro, Magdalena Popielewicz-Kędzierawska, GroupM, Marcin Madej, Dziennik Gazeta Prawna, Jakub Komorowski, Publicis Leon, Damian Jan Borecki, MindGuide, Michał Kwit, Grupa Maspex, Łukasz Zaleśny, OMD Group, Jakub Ignaczak, L’Oreal.

Partnerami Konkursu są: Power Walk, MultiLife, In-Pulse, Google, Maspex oraz Get Louder.