Young Professionals, czyli kto?/

W każdej firmie są takie osoby. Są przed czterdziestką.
Charyzmatyczne, potrafią przewodzić zespołem.
Kreatywne, zawsze mają inspirujące pomysły, a dzięki przenikliwości właściwie oceniają sytuację, w której się znajdują.
Osiągnęły już pierwsze sukcesy i mają apetyt na więcej, ciągle chcą się rozwijać.

To właśnie Young Professionals.
Top management wskazuje ich jako przyszłych członków zarządów i liderów najważniejszych projektów w branży.

Dlaczego warto wziąć udział w programie?/

  • Indywidualna ścieżka rozwoju, opracowana przez niezależną agencję executive search, przygotowująca do roli lidera przyszłości
  • Mentoring prowadzony przez kluczowe osoby z branży
  • Wymiana wiedzy, pomysłów i doświadczeń ze wszystkimi członkami programu
  • Kontakty stymulujące rozwój osobisty i zawodowy
  • Udział w eventach branżowych, lokalnych i międzynarodowych

Jak to działa?/

  • Członkowie IAA Polska nominują do programu osoby ze swojego otoczenia, mogą, ale nie muszą to być pracownicy ich organizacji.
    Lista członków:
    https://iaa.org.pl/czlonkowie-stowarzyszenia/
  • Niezależna agencja executive search przeprowadza proces rekrutacji. Przygotowuje rekomendacje dla Rady Programu Young Professionals.
  • Spośród kandydatur, Rada wybiera kilkanaście osób, które stworzą rocznik programu. Stowarzyszenie dołoży starań aby zapewnić różnorodność grupy.
  • Young Professionals stają się częścią IAA Polska. Członkostwo jest bezpłatne i trwa 2 lata, czyli tyle, ile program mentorski.
  • Rekrutacja do Young Professionals odbywa się co roku.

Kiedy?/

  • kwiecień – ogłoszenie programu i strony internetowej
  • kwiecień – maj 2020 – zgłaszanie kandydatur do programu przez członków IAA Polska
  • czerwiec – lipiec 2020 – analiza zgłoszonych kandydatur,  testy i wywiady kompetencyjne
  • wrzesień 2020 – inauguracja programu

Kim jesteśmy?/

IAA Polska skupia najważniejsze osobowości komunikacji marketingowej w Polsce, doświadczonych liderów i ekspertów, głównie osoby z poziomu C-level. Zależy nam na tym, żeby nasza branża rozwijała się dynamicznie, również w przyszłości, dlatego chcemy wspierać w rozwoju przyszłych liderów.

Naszym celem jest stworzenie hubu, który będzie skupiał najzdolniejsze osoby pracujące w mediach, w agencjach i po stronie marketerów.

Więcej informacji:/

Katarzyna von Alexandrowitsch

Community manager Programu Young Professionals
Tel. +48 510 148 990

e-mail: k.alexandrowitsch@iaa.org.pl