Zapraszamy na wydanie specjalne IAA Power Hour o dobrostanie!
Data publikacji: 26 marca, 2025

Jak branża komunikacji marketingowej może zadbać o pracowników?
Czy troska o pracowników to koszt, czy może inwestycja w sukces?
Jak programy wellbeingowe wpływają na kreatywność, efektywność i lojalność zespołów?
I jakie rozwiązania naprawdę działają i są oczekiwane przez pracowników?
Zapraszamy na wydanie specjalne IAA Power Hour, zainspirowane naszym konkursem dobrych praktyk wspierających dobrostan – Dobrostars!
W pełnej merytorycznych wskazówek rozmowie IAA Power Hour udział wzięli:
- Anna Pańczyk– In-Pulse CEO, President of the Board, Strategic Partnerships & Global Solutions, Stagwell Group
- Magda Kolenkiewicz – Dyrektorka Generalna agencji Starcom
- Mateusz Kusznierewicz – Mistrz Olimpijski, Ambasador Konkursu Dobrostars
- Piotr Szostak – Dyrektor Rozwoju Nowych Produktów Benefit Systems S.A.
Moderatorką panelu była Marta Pierzchalska, eCommerce Director Procter&Gamble – uczestniczka programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds.
Zobaczcie i zainspirujcie się konkretnymi przykładami działań, o których opowiedzieli ekspertki i eksperci
Przypominamy, że na zgłoszenia dobrych praktyk związanych z dbaniem o pracowników w Waszych firmach czekamy do 3 kwietnia na dobrostars.pl
Zapraszamy do udziału – zgłoszenia są bezpłatne.
Najlepsze praktyki poznamy podczas Gali finałowej już 21 maja 2025 w Hotelu Verte w Warszawie.
Partnerami konkursu są: Power Walk, Multi.Life, In-Pulse, Polkomtel, Allegro, Google, Maspex, Get Louder.
Patronem medialnym Dobrostars jest Forbes Polska, a Patronami branżowymi – IAB Polska oraz SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.
Konkurs Dobrostars organizuje IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds.
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z Moniką Strogulską-Dwojak: e-mail: dobrostars@iaa.org.pl; tel. +48 507 977 686