AGNIESZKA SORA
W branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu.
Izabela Albrychiewicz
Z branżą reklamową związana od ponad 20 lat. W kwietniu 2019 roku objęła rolę CEO polskiego oddziału GroupM.
IGOR KALEŃSKI
Pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej IAA Polska oraz Rady Biznesu UW. Jest także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, ekspertem THINKTANK oraz członkiem Rady Fundacji Res Publika.
DOROTA N. HALLER
Doświadczona ekspertka ds. marketingu, człowiek zawodu – nie branży. Aktualnie jest dyrektorką marketingu, komunikacji i e-commerce (CMO) w Huawei CBG Polska.
RAFAŁ JAKUBOWSKI
Zajmuje się zarządzaniem działaniami marketingowymi firm i marek. Rozległą i głęboką wiedzę na temat ludzkich zachowań i potrzeb skutecznie wykorzystuje w tworzeniu produktów, koncepcji i kampanii.
MICHAŁ SOBOLEWSKI
Przez ostatnie dwadzieścia lat jest związany z branżą finansową i telekomunikacyjną. Od stycznia 2022 Dyrektor ds. Rynku B2C w Departamencie Strategii Marketingowej Polkomtel Sp. z o.o.
MAGADALENA KOTLARCZYK
W lipcu 2021 została szefową polskiego oddziału Google.
JOVAN PROTIĆ
Jest COO oraz członkiem Zarządu Ringier Axel Springer Polska i Ringier Axel Springer Media AG, gdzie prowadzi projekty w jednej z największych firm zajmujących się mediami cyfrowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
DOROTA ŻURKOWSKA
Odpowiedzialna za krajową i międzynarodową dystrybucję portfolio kanałów i produktów Discovery oraz rozwój współpracy z partnerami w Polsce i za granicą.