Jacek Olechowski

Jest prywatnym inwestorem działającym na rynku technologii i mediów od 1996 roku oraz założycielem i prezesem holdingu MEDIACAP SA. Od 2013 roku jest prezesem IAA Polska.

Agnieszka Sora

Od 30 lat obecna w branży marketingowej i badawczej, gdzie zdobywała doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. Od czerwca 2021 podjęła się nowej, regionalnej roli w Europie Północno-Centralnej w GfK – Regional Consulting Lead NCE.

Michał Sobolewski

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu w zakresie telekomunikacji, bankowości oraz ubezpieczeń. Obecnie jest dyrektorem strategii marketingowej i rozwoju biznesu w Nationale-Nederlanden.

Beata Golubińska

Związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. Obecnie pełni rolę dyrektor zarządzającej (strategia i operacje) w Media Impact, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Arkadiusz Marszałek

W trakcie ponad 25 lat swojej pracy zawodowej zdobył unikalne na polskim rynku kompetencje, pracując po stronie wydawców, klientów, w domach mediowych i jako audytor.