AGNIESZKA SORA

W branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu.

IGOR KALEŃSKI

Pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej IAA Polska oraz Rady Biznesu UW. Jest także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, ekspertem THINKTANK oraz członkiem Rady Fundacji Res Publika.

DOROTA N. HALLER

Doświadczona ekspertka ds. marketingu, człowiek zawodu – nie branży. Aktualnie jest dyrektorką marketingu, komunikacji i e-commerce (CMO) w Huawei CBG Polska.

RAFAŁ JAKUBOWSKI

Zajmuje się zarządzaniem działaniami marketingowymi firm i marek. Rozległą i głęboką wiedzę na temat ludzkich zachowań i potrzeb skutecznie wykorzystuje w tworzeniu produktów, koncepcji i kampanii.

MICHAŁ SOBOLEWSKI

Przez ostatnie dwadzieścia lat jest związany z branżą finansową i telekomunikacyjną. Od stycznia 2022 Dyrektor ds. Rynku B2C w Departamencie Strategii Marketingowej Polkomtel Sp. z o.o.

JOVAN PROTIĆ

Jest COO oraz członkiem Zarządu Ringier Axel Springer Polska i Ringier Axel Springer Media AG, gdzie prowadzi projekty w jednej z największych firm zajmujących się mediami cyfrowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

DOROTA ŻURKOWSKA

Odpowiedzialna za krajową i międzynarodową dystrybucję portfolio kanałów i produktów Discovery oraz rozwój współpracy z partnerami w Polsce i za granicą.