AGNIESZKA SORA, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska
kuria professional services
W branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1993-1996 odnosiła marketingowe sukcesy, pracując w Nestle Polska, gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek takich marek jak Nescafe i Nesquik oraz Serwisu Konsumenckiego Nestle/Winiary. Przez ostatnie 25 lat pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia, pozycjonując GfK jako firmę integrującą wiedzę w oparciu o twarde dane panelowe, analitykę biznesową i głos konsumenta. W latach 2014-2016 była Sub Regional Managerem, Eastern Europe w Grupie GfK. Zbudowała zespół doświadczonych konsultantów, którzy podejmują się najtrudniejszych wyzwań analitycznych.
Od czerwca 2021 r. podjęła się nowej, regionalnej roli w Europie Północno-Centralnej w GfK – Regional Consulting Lead NCE. Absolwentka ekonomii na wydziale HZ SGH w Warszawie, przez 4 lata była Wiceprezeską IAA Polska, od września 2021 pełni rolę Prezeski IAA Polska. W, w latach 2017 – 02.2021 Prezes OFBOR. Wielokrotnie członkini Jury EFFIE, prelegentka licznych konferencji, obecnie mentor w ramach Fundacji Liderek Biznesu, AISEC Alumni, Marketing Mastreminds oraz Wise & Young.
W nowej kadencji w IAA Polska chciałaby kontynuować realizację celów statutowych stowarzyszenia, których głównym efektem ma być zwiększenie znajomości marki, dotarcie do nowych interesariuszy oraz pozycjonowanie IAA Polska jako organizacji aktywnie wspierającej swoich członków.
Profil na LinkedIn