Agnieszka Sora

Agnieszka Sora

Od 30 lat obecna w branży marketingowej i badawczej, gdzie zdobywała doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu.  Marketingowe sukcesy odnosiła w latach 1993-1996 pracując w Nestle Polska gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek takich marek jak Nescafe i Nesquik oraz Serwisu Konsumenckiego Nestle/Winiary. Przez ostatnie 25 lat (1996 – 2021) pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia,  pozycjonując GfK jako kluczową firmę integrującą wiedzę w oparciu o twarde dane panelowe, analitykę biznesową i  głos konsumenta. W latach 2014-2016 była Sub Regional Managerem, Eastern Europe w Grupie GfK.  Oprócz osiągnięć finansowych GfK Polonia, olbrzymim sukcesem było zbudowanie zespołu doświadczonych konsultantów, którzy podejmują się najtrudniejszych wyzwań analitycznych.

Od czerwca 2021 podjęła się nowej, regionalnej roli w Europie Północno-Centralnej w GfK – Regional Consulting Lead NCE.

Absolwentka ekonomii na wydziale HZ SGH w Warszawie, w zarządzie IAA od 4 lat, do lutego 2021 Prezes OFBOR.  Wielokrotnie członek Jury EFFIE, Media Trendy, prelegentka licznych konferencji, obecnie Mentor w ramach Fundacji Liderek Biznesu oraz Wise &Young.

Profil na LinkedIn.