Izabela Albrychiewicz

IZABELA ALBRYCHIEWICZ, CEO GroupM

kuria professional services

Z branżą reklamową związana od ponad 20 lat. Karierę zawodową rozpoczęła w grupie Publicis, od 1999 roku pracuje w WPP. Przez wiele lat związana z agencją MEC (obecnie Wavemaker), którą zarządzała od 2011 roku. Po fuzji MEC i Maxusa w 2018 roku stanęła na czele Wavemaker, a kilka miesięcy później sieć awansowała ją na stanowisko lidera regionu. W kwietniu 2019 roku objęła rolę CEO polskiego oddziału GroupM, w kolejnym roku swojej prezesury coraz mocniej angażując się również w pracę na rzecz innych rynków. Obecnie wspiera rozwój oferty i produktu GroupM także w krajach regionu CEE. Izabela jako jedyna przedstawicielka polskiej branży reklamowej oceniała kampanie na Media Global Awards 2015.

Była pierwszą kobietą uhonorowaną tytułem AdWo/Man przez magazyn “Press” w 2014 roku, 5 lat później branża uhonorowała ją taką nagrodą po raz drugi. Magazyn “Wprost” wyróżnił ją w 2017 r. tytułem Wizjonerki XXI wieku. Z kolei w 2020 roku IAB podczas gali Mixx Awards IAB przyznało Izabeli wyróżnienie dla Człowieka Roku. Jako członek zarządu SAR odpowiadała za komitet konkursu EFFIE, była też jurorem konkursu MediaTrendy.

Izabela Albrychiewicz w Zarządzie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy zasiada od 6 lat. Aktywnie angażuje się w prace związane z jednoźródłowym badaniem mediów i Białą Księgą – w szczególności w obszarze transparentności rozliczeń. W następnym zarządzie ma zamiar kontynuować prace nad tymi tematami. Jej ambicją jest także aktywniejsze działanie na rzecz budowy pozytywnego wizerunku branży komunikacji marketingowej – jako ważnego sektora gospodarki i atrakcyjnego miejsca pracy.

W Zarządzie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy zasiada od 6 lat.

Profil na LinkedIn