MICHAŁ SOBOLEWSKI

MICHAŁ SOBOLEWSKI, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu

kuria reklamodawców

Przez ostatnie dwadzieścia lat jest związany z branżą finansową i telekomunikacyjną. Odpowiadał za strategię marketingową, rozwój narzędzi digitalowych, komunikację oraz ofertę produktową. Od stycznia 2022 Dyrektor ds. Rynku B2C w Departamencie Strategii Marketingowej Polkomtel Sp. z o.o.

Przez ostatni rok pełnił funkcję dyrektora strategii marketingowej i rozwoju biznesu w Nationale Nederlanden. Aktywnie uczestniczył w procesie transformacji Nationale Nederlanden w organizację zarządzaną zgodnie z regułami agile. Odpowiadał za stworzenie strategii omnikanałowej oraz jej wdrożenie. Kierował zespołami odpowiedzialnymi za ofertę produktową, komunikację marketingową oraz sprzedaż digitalową. Wcześniej pracował w Play, gdzie w Zarządzie odpowiadał za marketing. Zaczynał pracę w Play w 2009 roku od zarządzania ofertą dla klientów indywidualnych, digitalizacją i marketingiem internetowym. Odpowiadał między innymi za wprowadzenie na rynek ofert nielimitowanych, program testowania smartfonów, oferty rodzinne i duety oraz aplikację Play24 do samodzielnej obsługi ofert przez klientów Play.

Pierwsze doświadczenia w branży telekomunikacyjnej zbierał w Idei i Orange, gdzie odpowiadał za ofertą abonamentową i rozwój klientów w Orange. Brał udział w rebrandingu operatora z marki Idea na markę Orange. Rozpoczynał karierę w finansach w mBanku w roku 2000. Odpowiadał za kampanię marketingową wprowadzającą na rynek pierwszy internetowy bank w Polsce – mBank. W późniejszych latach wprowadzał na rynek ubezpieczenia direct w Aviva Polska, gdzie kierował marketingiem.

Profil na LinkedIn