Znamy nazwiska wszystkich uczestników obrad „reklamowego okrągłego stołu” oraz datę pierwszego posiedzenia
Data publikacji: 30 stycznia, 2016

Do biura IAA Polska dotarły już potwierdzenia udziału od wszystkich uczestników obrad „reklamowego okrągłego stołu”.
Reklamodawców będą reprezentowali:
1) Bartosz Dobrzyński – CMO P4/Play
2) Marta Kozłowska – Strategic Operations Director CE/Mars
3) Ewelina Kraskowska – Category Director/USP Zdrowie
4) Izabela Pontus – Media & Digital Manager/Maspex
5) Aleksander Śmigielski – Media Director CEE & CIS/Boehringer Ingelheim
6) Marta Życińska – była Dyrektor Biura Marketingu/PZU
Audytorzy mediowi:
6) Rafał Bobrowski – Partner/Media Strategy
7) Iwona Kołodziejek – Media Management Lead/Accenture Polska
8) Rafał Szysz – CEO/Stars
Agencje reklamowe i domy mediowe:
9) Izabela Albrychiewicz – CEO/MEC
10) Krzysztof Mocek – Managing Director/Carat
11) Paweł Tyszkiewicz – Dyrektor/SKM SAR
12) Małgorzata Węgierek – CEO/Havas Media
Media:
13) Jacek Dzięcielak – Double Check/do kwietnia 2016 Media Impact
14) Marcin Gudowicz – były Dyrektor/BR TVP
15) Stanisław Janowski – Managing Director/Polsat Media Biuro Reklamy
16) Sławomir Jędrzejewski – Sales Director/Agora
IAA Polska reprezentują Prezes zarządu Jacek Olechowski i dyrektor generalny Jerzy Minorczyk.
Nad zgodnością obrad z obowiązującym prawem, w szczególności z ustawą o ochronie konkurencji czuwać będzie mec. Jacek Trusiński reprezentujący Kancelarię Pałucki Trusiński Prawo i Podatki.
Pierwsze posiedzenie odbędzie się 19 lutego br.