Kilkuetapowa rekrutacja do drugiej edycji
programu liderskiego
dla branży komunikacji marketingowej
Marketing Masterminds dobiegła końca.
Niebawem przedstawimy Uczestników.

Poznajcie Marketing Masterminds drugiej edycji!
REPREZENTANCI MEDIÓW

Marta Skrzypiec
Business Marketing Lead,
Poland & Central Europe, TikTok
więcej

Agata Pilacińska-Jakubowska
Omnichannel Retail Lead,
Google Poland
więcej

Damian Jan Borecki
Dyrektor ds. strategii
i rozwoju, Grupa naTemat
więcej

Marcin Madej
Zastępca dyrektora marketingu
Gazety Wyborczej
więcej
REPREZENTANCI MARKETERÓW

Ewa Doligalska
Total Connections Planning and
Media Senior Manager, PepsiCo
więcej

Małgorzata Narczyk
Kierownik Zespołu Oferty
Postpaid, Polkomtel
więcej

Marta Pierzchalska
Media Director, Central Europe,
Procter & Gamble
więcej

REPREZENTANCI AGENCJI



Dostrzegasz u kogoś z branży
Ponadprzeciętny talent i potencjał liderski?
Członkowie IAA Polska mają prawo nominować kandydatów do programu:
Członkowie wspierający (firmy) – dowolną liczbę osób; zwyczajni – 1 osobę,
Uwaga: Przyjmowanie nominacji od Członków IAA Polska oraz zgłoszeń od kandydatów do II edycji programu zakończyło się 21 czerwca 2023 r.
Dlaczego
Warto nominować?
Marketing Masterminds I edycji o programie – zobacz filmy!




Kapituła programu
W Kapitule drugiej edycji programu zasiadają branżowi eksperci z grona władz IAA Polska oraz przedstawiciele
Partnerów programu. To Oni czuwają nad prawidłowym przebiegiem procesu kwalifikacji
Uczestników i realizacją programu.

Agnieszka Sora
Regional Director NCE Consulting GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska

Jacek Olechowski
CEO MediaCap, Członek Rady Nadzorczej IAA Polska

Andrzej Karasowski
Vicepresident, Head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, Przedstawiciel Partnera Programu

Izabela Albrychiewicz
CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE, Członkini Zarządu IAA Polska

Artur Skiba
Prezes Antal, Przedstawiciel Partnera Programu

Rafał Jakubowski
Dyrektor Marketingu Detalicznego mBanku, Członek Zarządu IAA Polska

Jerzy Minorczyk
Dyrektor Generalny IAA Polska
Korzyści uczestników
Jakie aktywności proponujemy Uczestnikom i jak wesprzemy Ich w rozwoju?
Mentoring

Sylwia Chada
Former General manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej

Maciej Herman
CEO LOTTE Wedel

Stanisław Janowski
Prezes Zarządu Telewizji Polsat

Igor Kaleński
Prezes BBDO Polska, Global e-commerce Lead w Molecular BBDO

Magdalena Kotlarczyk
Country Director Google Poland

Jacek Olechowski
CEO MediaCap

Marcin Pery
CEO Gemius

Piotr Piętka
CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich

Wojciech Sobieraj
CEO Aion Bank

Agnieszka Sora
Regional Consulting Lead NCE GfK

Donata Wolińska
CMO L’Oreal Poland Baltic HUB

Tadeusz Żórawski
Global e-commerce Strategy Director w Molecular BBDO

Dorota Żurkowska
Członkini Zarządu TVN Grupa Discovery
Partnerzy programu

Biuro Reklamy TVN Media odpowiada na rosnące potrzeby reklamodawców i dostarcza rozwiązania, które kompleksowo spełniają współczesne potrzeby komunikacyjne marek. Oferta TVN Media bazuje na najwyższej jakości kanale ogólnopolskim TVN, stacjach z grupy Warner Bros. Discovery, kanałach partnerskich w ramach projektu Premium TV, kompleksowej ofercie platform streamingowych Player i VOD.PL oraz nowych źródłach reklamowych opartych o współpracę z nadawcami z obszaru Premium Digital. W zespole TVN Media powstają innowacyjne rozwiązania reklamowe, jak na przykład unikalna oferta Addressable TV umożliwiająca połączenie zasięgu telewizji z precyzją dotarcia digitalu. TVN Media jest systematycznie wyróżniane tytułem Biura Reklamy Telewizyjnej Roku (ranking MMP).

GroupM to mediowa grupa inwestycyjna odpowiadająca za blisko 1/3 światowych inwestycji reklamowych na świecie oraz w Polsce. GroupM tworzy platformę technologiczną i negocjacyjną dla agencji mediowych WPP: EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Zapewnia ich klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych oferowanych m.in. przez takie marki jak Finecast, Xaxis, plista czy INCA. GroupM na całym świecie zabiega o podniesienie standardów widoczności reklam oraz zapewnienie markom bezpiecznego otoczenia reklamowego.

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, wyznaczającym kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Antal to lider rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W ramach Grupy Antal funkcjonuje polska spółka, która powstała w 1996 roku oraz spółka otwarta w 2014 roku w Czechach, a także spółka Enloyd na Węgrzech. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych. W 2018 roku została uruchomiona innowacyjna usługa: platforma dla freelancerów – REX Recruitment Exchange.
Aktualności
Poznajcie uczestników II edycji Marketing Masterminds!
- 30 października
Marketing Masterminds oraz CEO’s – branżowi eksperci na konferencji I LOVE MARKETING
- 27 października
