Kilkuetapowa rekrutacja do drugiej edycji
programu liderskiego
dla branży komunikacji marketingowej
Marketing Masterminds! dobiegła końca.

Poznajcie Marketing Masterminds drugiej edycji!

REPREZENTANCI MEDIÓW

Marta Skrzypiec

Business Marketing Lead,
Poland & Central Europe, TikTok
więcej

Agata Pilacińska-Jakubowska

Omnichannel Retail Lead,
Google Poland
więcej

Damian Jan Borecki

Dyrektor ds. strategii
i rozwoju, Grupa naTemat
więcej

Marcin Madej

Head of subscription Dziennik Gazeta Prawna
więcej

REPREZENTANCI MARKETERÓW

Ewa Doligalska

Total Connections Planning and
Media Senior Manager, PepsiCo
więcej

Małgorzata Narczyk

Kierownik Zespołu Oferty
Postpaid, Polkomtel
więcej

Marta Pierzchalska

Media Director, Central Europe,
Procter & Gamble
więcej

Jakub Ignaczak

Media Director, L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie

 

więcej

REPREZENTANCI AGENCJI

Alicja Pietraszewska

 

Communication&Business Director,
Spark Foundry/Publicis
Groupe Polska
więcej

Magdalena
Popielewicz-Kędzierawska

Digital Project Manager,
Group M

Michał Kwit

 

Business & Client Operations Director,
Value Media

Łukasz Zaleśny

 

Strategy & Growth Director,
OMD Group

Jakub Komorowski

 

Communications & Business Director, Publicis Leon

Dostrzegasz u kogoś z branży
Ponadprzeciętny talent i potencjał liderski?

Członkowie IAA Polska mają prawo nominować kandydatów do programu:
Członkowie wspierający (firmy) – dowolną liczbę osób; zwyczajni – 1 osobę,

Uwaga: Przyjmowanie nominacji od Członków IAA Polska oraz zgłoszeń od kandydatów do II edycji programu zakończyło się 21 czerwca 2023 r.

Dlaczego
Warto nominować?

Marketing Masterminds I edycji o programie - zobacz filmy!

Kapituła programu

W Kapitule drugiej edycji programu zasiadają branżowi eksperci z grona władz IAA Polska oraz przedstawiciele
Partnerów programu. To Oni czuwają nad prawidłowym przebiegiem procesu kwalifikacji
Uczestników i realizacją programu.

Agnieszka Sora

Regional Director NCE Consulting GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska

Jacek Olechowski

Jacek Olechowski

CEO MediaCap, Przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska

Andrzej Karasowski

Andrzej Karasowski

Vicepresident, Head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, Przedstawiciel Partnera Programu

Izabela Albrychiewicz

CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE, Członkini Zarządu IAA Polska

Artur Skiba

Prezes Antal, Przedstawiciel Partnera Programu

Rafał Jakubowski

Dyrektor Marketingu Detalicznego mBanku, Członek Zarządu IAA Polska

Jerzy Minorczyk

Dyrektor Generalny IAA Polska

Korzyści uczestników

Jakie aktywności proponujemy Uczestnikom i jak wesprzemy Ich w rozwoju?

Indywidualny feedback rozwojowy

i pogłębiona diagnoza potencjału przywódczego, opracowane przez niezależną agencję executive search i przygotowujące do roli lidera przyszłości

Mentoring

prowadzony przez kluczowe osoby z branży i spotkania „inside the boardroom”

Sieć nowych kontaktów

stymulujących rozwój osobisty i zawodowy

Wymiana wiedzy

pomysłów i doświadczeń oraz integracja z innymi uczestnikami Programu

Budowa marki osobistej

i wzmocnienie pozycji zawodowej

Możliwość udziału w wydarzeniach

branżowych, lokalnych i międzynarodowych eventach IAA

Bezpłatne członkostwo

w IAA Polska na czas trwania Programu

Prestiżowy certyfikat

Marketing Mastermind

Mentoring

Mentoring to jedna z rozwojowych aktywności programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds.
Podczas serii indywidualnych spotkań grono wybitnych ekspertów dzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem oraz wspiera Ich w osiąganiu kolejnych celów zawodowych. Poznaj mentorów drugiej edycji programu!

Partnerzy programu

Biuro Reklamy TVN Media odpowiada na rosnące potrzeby reklamodawców i dostarcza rozwiązania, które kompleksowo spełniają współczesne potrzeby komunikacyjne marek. Oferta TVN Media bazuje na najwyższej jakości kanale ogólnopolskim TVN, stacjach z grupy Warner Bros. Discovery, kanałach partnerskich w ramach projektu Premium TV, kompleksowej ofercie platform streamingowych Player i VOD.PL oraz nowych źródłach reklamowych opartych o współpracę z nadawcami z obszaru Premium Digital. W zespole TVN Media powstają innowacyjne rozwiązania reklamowe, jak na przykład unikalna oferta Addressable TV umożliwiająca połączenie zasięgu telewizji z precyzją dotarcia digitalu. TVN Media jest systematycznie wyróżniane tytułem Biura Reklamy Telewizyjnej Roku (ranking MMP).

GroupM to mediowa grupa inwestycyjna odpowiadająca za blisko 1/3 światowych inwestycji reklamowych na świecie oraz w Polsce. GroupM tworzy platformę technologiczną i negocjacyjną dla agencji mediowych WPP: EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Zapewnia ich klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych oferowanych m.in. przez takie marki jak Finecast, Xaxis, plista czy INCA. GroupM na całym świecie zabiega o podniesienie standardów widoczności reklam oraz zapewnienie markom bezpiecznego otoczenia reklamowego.

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, wyznaczającym kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Antal to lider rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W ramach Grupy Antal funkcjonuje polska spółka, która powstała w 1996 roku oraz spółka otwarta w 2014 roku w Czechach, a także spółka Enloyd na Węgrzech. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych. W 2018 roku została uruchomiona innowacyjna usługa: platforma dla freelancerów – REX Recruitment Exchange.

Aktualności

Inside the boardroom z Michałem Nowakowskim, Joint CEO CD PROJEKT

Michał Nowakowski, Joint CEO CD PROJEKT spotkał się dziś z uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds w naszym cyklu inside the boardroom. To była fascynująca i wciągająca opowieść – o prawdziwej Pasji i Kreatywności. O odważnych decyzjach i ryzyku. O ambicji, by nie zatrzymywać się w tworzeniu najlepszego kontentu i rozrywki najwyższej próby dla graczy. Nie Inside the boardroom z Michałem Nowakowskim, Joint CEO CD PROJEKT

Marka osobista lidera – warsztaty know-how sharingowe z Antal

Marka osobista i zasady świadomego jej budowania były głównym tematem warsztatów know-how sharingowych, na które uczestników naszego programu liderskiego Marketing Masterminds zaprosił Partner – agencja Antal. Maryla Aftanasiuk-Lisiecka, Agnieszka Niebutkowska oraz Kamil Rychlik dzielili się ekspercką wiedzą, inspirowali licznymi przykładami i odpowiadali na pytania dotyczące kształtowania wizerunku nie tylko w otoczeniu biznesowym, ale także w Marka osobista lidera – warsztaty know-how sharingowe z Antal

Projekty Pro Bono na rzecz branży – czas start

Entuzjazm, zapał, kreatywność i dziesiątki pomysłów na to, jak pozytywnie wpłynąć na branżę komunikacji marketingowej… Uczestnicy naszego programu liderskiego Marketing Masterminds, rozpoczęli już prace nad projektami Pro bono, które pozostawią po sobie w tej edycji. Podczas warsztatów decyzyjno-strategicznych, poprowadzonych przez trenera Rafała Opalińskiego, dopracowywali pomysły i szukali najciekawszych rozwiązań, których potrzebuje branża. Google – dziękujemy Projekty Pro Bono na rzecz branży – czas start

Spotkanie inside the boardroom z Maciejem Hermanem, CEO LOTTE Wedel

Spotkania inside the boardroom to dla uczestników naszego programu Marketing Masterminds potężna dawka inspiracji od wybitnych CEOs. Tym razem nie mogło być inaczej, skoro gościliśmy w siedzibie LOTTE Wedel na spotkaniu z CEO Firmy – Maciejem Hermanem. Imponujące doświadczenie i wiedza, otwartość Macieja w dzieleniu się i Jego ujmujące poczucie humoru sprawiły, że te dwie Spotkanie inside the boardroom z Maciejem Hermanem, CEO LOTTE Wedel

„Balansując między etyką a skutecznością” – warsztaty know how sharingowe z kancelarią Osborne Clarke

Za nami kolejne spotkanie w ramach programu liderskiego Marketing Masterminds. Tym razem uczestnicy mieli okazję gościć w Kancelarii Osborne Clarke na warsztatach dotyczących prawa reklamy: „Balansując między etyką a skutecznością”. Niezwykle ciekawa forma poruszenia trudnych i złożonych zagadnień, mnóstwo praktycznych przykładów i ekspercka wiedza najwyższej próby, sprawiły, że warsztaty poprowadzone przez mecenasa Olgierda Świerzewskiego stały się dla uczestników „Balansując między etyką a skutecznością” – warsztaty know how sharingowe z kancelarią Osborne Clarke

Pierwsze spotkanie inside the boardroom z udziałem Solange Olszewskiej

Solange Olszewska – wybitna przedsiębiorczyni, współzałożycielka i wieloletnia Prezeska firmy Solaris była Gościnią pierwszego spotkania z cyklu inside the boardroom dla uczestników II edycji naszego programu liderskiego Marketing Masterminds. Opowieści o fascynującej drodze zawodowej i niełatwych biznesowych wyborach, anegdoty z życia i niezwykła otwartość w dzieleniu się doświadczeniem – uczestnicy mogli poczuć się wyróżnieni i zainspirowani Pierwsze spotkanie inside the boardroom z udziałem Solange Olszewskiej