Otworzyliśmy dla Was pierwszy program liderski
w branży komunikacji marketingowej:
Marketing Masterminds!

Poznajcie Marketing Masterminds pierwszej edycji!

Reprezentanci marketerów

Karolina Zagórska

Senior Brand Manager
LOTTE Wedel
więcej i film

Łukasz Papuda

Global Digital Marketing Expert
Allianz
więcej i film

Tomasz Kosko

Head of Consumer Communication
Polpharma
więcej i film

Rafał Szablicki

Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska
więcej i film

Reprezentanci mediów

Olga Barańska

Szefowa Zespołu Rozwoju
Produktu Reklamowego
TVN Media
więcej i film

Agata Bartolik

Industry Manager
Google
więcej i film

Radosław Wierzbiński

Strategy & Growth Director
Ringier Axel Springer Polska
więcej i film

Maciej Osajda

Client Service Director / Sponsorships
Polsat Media Biuro Reklamy
więcej i film

Reprezentanci agencji

Anna Kuropatwa

Head of Strategy
Havas Media Group
więcej i film

Sylwia Tygielska

Client Portfolio Officer
Isobar Polska
więcej i film

Michał Bielecki

Innovation Manager
GroupM
więcej i film

Dominika Niekraszewicz

Head of Business Development
Salestube (Group One)
więcej i film

Adrian Roman

Senior MarTech Manager
Mediacom
więcej i film

Kim są marketing masterminds?

Mają charyzmę i inspirują innych.

Potrafią przewodzić zmianom i kierować zespołem.

Kreatywni, zorientowani na cel, z konkretnymi sukcesami na koncie.

Chętni do rozwoju i do sięgania po więcej.

Pracują w branży komunikacji marketingowej po stronie marketera, mediów lub agencji.

Mają nie mniej niż 3 i nie więcej niż 13 lat doświadczenia na stanowisku specjalistycznym lub menedżerskim.

Jak wybraliśmy Marketing Masterminds?

Członkowie IAA Polska i Partnerzy programu nominowali osoby, z którymi współpracują

do 16 kwietnia 2021 r.

Zarekomendowani kandydaci wypełnili zgłoszenie on-line

do 16 kwietnia 2021 r.

Partner programu – agencja executive search, firma Antal przeprowadziła rekrutację

kwiecień – maj 2021

Kapituła ogłosiła listę uczestników programu

czerwiec 2021

do 16 kwietnia 2021 r.

do 16 kwietnia 2021 r.

kwiecień – maj 2021

czerwiec 2021

Jak przebiegła kwalifikacja?

1.

Weryfikacja formalna formularzy zgłoszeniowych

2.

Wyłonienie 35 osób

3.

Przeprowadzenie testów i wywiadów kompetencyjnych przez agencję executive search

4.

Rekomendacja kandydatów dla Kapituły programu

5.

Kapituła ogłosiła listę 13 uczestników programu

6.

Start programu: 23 czerwca 2021 r.

Program jest bezpłatny i trwa 2 lata.

1.

Weryfikacja formalna formularzy zgłoszeniowych

3.

Przeprowadzenie testów i wywiadów kompetencyjnych przez agencję executive search

5.

Kapituła ogłosiła listę 13 uczestników programu

2.

Wyłonienie maksymalnie 30 osób

4.

Rekomendacja kandydatów dla Kapituły programu

6.

Start programu: 23 czerwca 2021 r.

Program jest bezpłatny i trwa 2 lata.

Kapituła programu

W Kapitule programu zasiadają branżowi eksperci z grona członków IAA Polska oraz przedstawicieli
Partnera programu. To Oni czuwają nad prawidłowym przebiegiem procesu kwalifikacji
Uczestników i realizacją programu.

Jacek Olechowski

Jacek Olechowski

CEO MediaCap, Członek Rady Nadzorczej IAA Polska

Andrzej Karasowski

Andrzej Karasowski

Dyrektor Premium TV w TVN MEDIA, Przedstawiciel Partnera Programu

Sylwia Chada

General manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej, Przedstawicielka Partnera Programu

Artur Skiba

Prezes Antal, Przedstawiciel Partnera Programu

Agnieszka Sora

Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska

Magdalena Kotlarczyk

Country Director Google Poland, Członkini Zarządu IAA Polska

Michał Sobolewski

Dyrektor ds. Rynku B2C w Departamencie Strategii Marketingowej Polkomtel Sp. z o.o., Członek Zarządu IAA Polska

Jakub Potrzebowski

Jakub Potrzebowski

Partner zarządzający Group One S.A., Przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska

Jerzy Minorczyk

Dyrektor Generalny IAA Polska

Korzyści uczestników

Mentoring to jedna z rozwojowych aktywności programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds.

Podczas serii indywidualnych spotkań grono wybitnych ekspertów dzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem oraz wspiera Ich w osiąganiu kolejnych celów zawodowych.

Indywidualny feedback rozwojowy

i pogłębiona diagnoza potencjału przywódczego, opracowane przez niezależną agencję executive search i przygotowujące do roli lidera przyszłości

Mentoring

prowadzony przez kluczowe osoby z branży i spotkania „inside the boardroom”

Sieć nowych kontaktów

stymulujących rozwój osobisty i zawodowy

Wymiana wiedzy

pomysłów i doświadczeń oraz integracja z innymi uczestnikami Programu

Budowa marki osobistej

i wzmocnienie pozycji zawodowej

Możliwość udziału w wydarzeniach

branżowych, lokalnych i międzynarodowych eventach IAA

Bezpłatne członkostwo

w IAA Polska na czas trwania Programu

Prestiżowy certyfikat

Marketing Mastermind

Mentoring

Mentoring to jedna z rozwojowych aktywności programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds.

Podczas serii indywidualnych spotkań grono wybitnych ekspertów dzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem oraz wspiera Ich w osiąganiu kolejnych celów zawodowych.

Sylwia Chada

General manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej

Maciej Herman

CEO LOTTE Wedel

Stanisław Janowski

Prezes Zarządu Telewizji Polsat

Igor Kaleński

Prezes BBDO Polska, Global e-commerce Lead w Molecular BBDO

Magdalena Kotlarczyk

Country Director Google Poland

Jacek Olechowski

CEO MediaCap

Marcin Pery

CEO Gemius

Piotr Piętka

CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich

Wojciech Sobieraj

CEO Aion Bank

Agnieszka Sora

Regional Consulting Lead NCE GfK

Donata Wolińska

CMO L’Oreal Poland Baltic HUB

Tadeusz Żórawski

Global e-commerce Strategy Director w Molecular BBDO

Dorota Żurkowska

Członkini Zarządu TVN Grupa Discovery

Masz czas tylko do 16 kwietnia 2021 r.

Dostrzegasz u kogoś z branży Ponadprzeciętny talent i potencjał?

Członkowie IAA Polska mają prawo nominować kandydatów do programu:
Członkowie zwyczajni – 1 osobę, Członkowie wspierający – dowolną liczbę osób.

Etap przyjmowania nominacji i zgłoszeń  do I edycji programu zakończył się 16 kwietnia 2021 r. O terminie rozpoczęcia II edycji Programu poinformujemy niebawem.

Zapoznaj się z regulaminem

Członkowie Rady Nadzorczej, Zarządu i pracownicy biura IAA Polska o programie Marketing Masterminds…

Rafał Jakubowski

Dlaczego Warto nominować?

Aktualności

Jak inspirujemy liderów marketingu w programie Marketing Masterminds?

Od roku poprzez różnorodne aktywności wspieramy rozwój marketingowych talentów w programie Marketing Masterminds. Z pomocą agencji Antal, Partnera programu, w toku

Warsztaty na temat marki osobistej z Antal

Marka osobista i kompetencje przyszłości były tematem warsztatów know-how sharingowych dla grupy uczestników programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds. Warsztaty

Partnerzy programu

Jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. Rozwiązania mediowe TVN Media bazują na najwyższej jakości kanale ogólnopolskim TVN, stacjach TVN Grupa Discovery, kanałach partnerskich w ramach projektu Premium TV, serwisie VOD player.pl oraz na nowych źródłach reklamowych opartych o współpracę z nadawcami z obszaru Digital. TVN Media zostało uznane przez reklamodawców Biurem Reklamy Roku 2020 (badanie Kantar Polska na zlecenie Media & Marketing Polska).

MEDIACAP SA to notowana na głównym rynku GPW grupa działająca na styku technologii i marketingu. Obecna segmentowa struktura Grupy MEDIACAP to: LTTM – lider rynku influencer marketingu, Grupa Freundschaft – wiodący dostawca usług agencyjnych, wyspecjalizowany w budowie marek i branded content, IQS – piąta największa firma badawcza w Polsce, wyspecjalizowana w badaniach online, rozwiązaniach data science oraz raportach o trendach.

TikTok to czołowa platforma krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Misją TikToka jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności i sprawianie radości. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. Regionalny, europejski hub TikToka mieści się w Warszawie i koordynuje działania biznesowe na Polskę, Czechy, Rumunię i Węgry.

Lider rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR, w Polsce od 1996 roku. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych.