Otworzyliśmy dla Was pierwszy program liderski
w branży komunikacji marketingowej:
Marketing Masterminds!

Poznajcie Marketing Masterminds pierwszej edycji!

Reprezentanci marketerów

Karolina Zagórska

Senior Brand Manager
Tymbark, Grupa Maspex
więcej i film

Łukasz Papuda

Global Digital Marketing Expert
Allianz
więcej i film

Tomasz Kosko

Head of Consumer Communication
Polpharma
więcej i film

Rafał Szablicki

Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska
więcej i film

Reprezentanci mediów

Olga Barańska

Szefowa Zespołu Rozwoju
Produktu Reklamowego
TVN Media
więcej i film

Agata Bartolik

Industry Manager
Google
więcej i film

Radosław Wierzbiński

Strategy & Innovation Director
Ringier Axel Springer Polska
więcej i film

Maciej Osajda

Client Service Director / Sponsorships
Polsat Media Biuro Reklamy
więcej i film

Reprezentanci agencji

Anna Kuropatwa

Strategy&Insights Director
Havas Media Group
więcej i film

Sylwia Tygielska

Growth Director
Isobar Polska
więcej i film

Michał Bielecki

Project Manager
GroupM
więcej i film

Dominika Niekraszewicz

Head of Business Development
Salestube (Group One)
więcej i film

Adrian Roman

Senior MarTech Manager
Mediacom
więcej i film

Kim są marketing masterminds?

Mają charyzmę i inspirują innych.

Potrafią przewodzić zmianom i kierować zespołem.

Kreatywni, zorientowani na cel, z konkretnymi sukcesami na koncie.

Chętni do rozwoju i do sięgania po więcej.

Pracują w branży komunikacji marketingowej po stronie marketera, mediów lub agencji.

Mają nie mniej niż 3 i nie więcej niż 13 lat doświadczenia na stanowisku specjalistycznym lub menedżerskim.

Jak wybraliśmy Marketing Masterminds?

Członkowie IAA Polska i Partnerzy programu nominowali osoby, z którymi współpracują

do 16 kwietnia 2021 r.

Zarekomendowani kandydaci wypełnili zgłoszenie on-line

do 16 kwietnia 2021 r.

Partner programu – agencja executive search, firma Antal przeprowadziła rekrutację

kwiecień – maj 2021

Kapituła ogłosiła listę uczestników programu

czerwiec 2021

do 16 kwietnia 2021 r.

do 16 kwietnia 2021 r.

kwiecień – maj 2021

czerwiec 2021

Jak przebiegła kwalifikacja?

1.

Weryfikacja formalna formularzy zgłoszeniowych

2.

Wyłonienie 35 osób

3.

Przeprowadzenie testów i wywiadów kompetencyjnych przez agencję executive search

4.

Rekomendacja kandydatów dla Kapituły programu

5.

Kapituła ogłosiła listę 13 uczestników programu

6.

Start programu: 23 czerwca 2021 r.

Program jest bezpłatny i trwa 2 lata.

1.

Weryfikacja formalna formularzy zgłoszeniowych

3.

Przeprowadzenie testów i wywiadów kompetencyjnych przez agencję executive search

5.

Kapituła ogłosiła listę 13 uczestników programu

2.

Wyłonienie maksymalnie 30 osób

4.

Rekomendacja kandydatów dla Kapituły programu

6.

Start programu: 23 czerwca 2021 r.

Program jest bezpłatny i trwa 2 lata.

Kapituła programu

W Kapitule programu zasiadają branżowi eksperci z grona członków IAA Polska oraz przedstawicielka
Partnera programu – firmy Antal. To Oni czuwają nad prawidłowym przebiegiem procesu kwalifikacji
Uczestników i realizacją programu.

Jacek Olechowski

Jacek Olechowski

CEO MediaCap, Prezes Zarządu IAA POLSKA

Andrzej Karasowski

Andrzej Karasowski

Dyrektor Premium TV w TVN MEDIA, Członek Zarządu IAA Polska

Anna Piotrowska-Banasiak

Anna Piotrowska-Banasiak

Development Director Antal

Jakub Potrzebowski

Jakub Potrzebowski

Partner zarządzający Group One S.A., Przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska

Michał Sobolewski

Dyrektor strategii marketingowej i rozwoju biznesu w Nationale-Nederlanden, Członek Zarządu IAA Polska

Igor Kaleński

Igor Kaleński

Prezes BBDO Polska, Global e-commerce Lead w Molecular BBDO, Członek Rady Nadzorczej IAA Polska

Jerzy Minorczyk

Jerzy Minorczyk

Dyrektor Generalny IAA Polska

Członkowie zarządu i pracownicy biura IAA Polska o programie Marketing Masterminds…

Rafał Jakubowski

Korzyści uczestników

Co przygotowaliśmy dla Uczestników i jak wesprzemy Ich w rozwoju

Indywidualny feedback rozwojowy

i pogłębiona diagnoza potencjału przywódczego, opracowane przez niezależną agencję executive search i przygotowujące do roli lidera przyszłości

Mentoring

prowadzony przez kluczowe osoby z branży i spotkania „inside the boardroom”

Sieć nowych kontaktów

stymulujących rozwój osobisty i zawodowy

Wymiana wiedzy

pomysłów i doświadczeń oraz integracja z innymi uczestnikami Programu

Budowa marki osobistej

i wzmocnienie pozycji zawodowej

Możliwość udziału w wydarzeniach

branżowych, lokalnych i międzynarodowych eventach IAA

Bezpłatne członkostwo

w IAA Polska na czas trwania Programu

Prestiżowy certyfikat

Marketing Mastermind

Masz czas tylko do 16 kwietnia 2021 r.

Dostrzegasz u kogoś z branży Ponadprzeciętny talent i potencjał?

Członkowie IAA Polska mają prawo nominować kandydatów do programu:
Członkowie zwyczajni – 1 osobę, Członkowie wspierający – dowolną liczbę osób.

Etap przyjmowania nominacji i zgłoszeń  do I edycji programu zakończył się 16 kwietnia 2021 r. O terminie rozpoczęcia II edycji Programu poinformujemy niebawem.

Zapoznaj się z regulaminem

Dlaczego Warto nominować?

Aktualności

Spotkanie inauguracyjne programu liderskiego Marketing Masterminds

Za nami spotkanie inauguracyjne programu liderskiego Marketing Masterminds. Podczas tego pierwszego online’owego wydarzenia, które odbyło się w środę 23 czerwca

Poznaliśmy 13 uczestników programu liderskiego Marketing Masterminds!

Z prawdziwą przyjemnością informujemy, że w drodze kilkuetapowego procesu kwalifikacyjnego przeprowadzonego przez naszego Partnera Executive Search, firmę Antal, wyłoniliśmy 13

Partnerzy programu

Lider rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR, w Polsce od 1996 roku. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych.

Jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. Rozwiązania mediowe TVN Media bazują na najwyższej jakości kanale ogólnopolskim TVN, stacjach TVN Grupa Discovery, kanałach partnerskich w ramach projektu Premium TV, serwisie VOD player.pl oraz na nowych źródłach reklamowych opartych o współpracę z nadawcami z obszaru Digital. TVN Media zostało uznane przez reklamodawców Biurem Reklamy Roku 2020 (badanie Kantar Polska na zlecenie Media & Marketing Polska).

MEDIACAP SA to notowana na głównym rynku GPW grupa działająca na styku technologii i marketingu. Obecna segmentowa struktura Grupy MEDIACAP to: LTTM – lider rynku influencer marketingu, Grupa Freundschaft – wiodący dostawca usług agencyjnych, wyspecjalizowany w budowie marek i branded content, IQS – piąta największa firma badawcza w Polsce, wyspecjalizowana w badaniach online, rozwiązaniach data science oraz raportach o trendach.