Kilkuetapowa rekrutacja do drugiej edycji
programu liderskiego
dla branży komunikacji marketingowej
Marketing Masterminds! dobiegła końca.
Poznajcie Marketing Masterminds drugiej edycji!
REPREZENTANCI MEDIÓW
Marta Skrzypiec
Business Marketing Lead,
Poland & Central Europe, TikTok
więcej
Agata Pilacińska-Jakubowska
Omnichannel Retail Lead,
Google Poland
więcej
Damian Jan Borecki
Dyrektor ds. strategii
i rozwoju, Grupa naTemat
więcej
Marcin Madej
Head of subscription Dziennik Gazeta Prawna
więcej
REPREZENTANCI MARKETERÓW
Ewa Doligalska
Total Connections Planning and
Media Senior Manager, PepsiCo
więcej
Małgorzata Narczyk
Kierownik Zespołu Oferty
Postpaid, Polkomtel
więcej
Marta Pierzchalska
Media Director, Central Europe,
Procter & Gamble
więcej
REPREZENTANCI AGENCJI
Dostrzegasz u kogoś z branży
Ponadprzeciętny talent i potencjał liderski?
Członkowie IAA Polska mają prawo nominować kandydatów do programu:
Członkowie wspierający (firmy) – dowolną liczbę osób; zwyczajni – 1 osobę,
Uwaga: Przyjmowanie nominacji od Członków IAA Polska oraz zgłoszeń od kandydatów do II edycji programu zakończyło się 21 czerwca 2023 r.
Dlaczego
Warto nominować?
Kapituła programu
W Kapitule drugiej edycji programu zasiadają branżowi eksperci z grona władz IAA Polska oraz przedstawiciele
Partnerów programu. To Oni czuwają nad prawidłowym przebiegiem procesu kwalifikacji
Uczestników i realizacją programu.
Agnieszka Sora
Regional Director NCE Consulting GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska
Jacek Olechowski
CEO MediaCap, Przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska
Andrzej Karasowski
Vicepresident, Head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, Przedstawiciel Partnera Programu
Izabela Albrychiewicz
CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE, Członkini Zarządu IAA Polska
Artur Skiba
Prezes Antal, Przedstawiciel Partnera Programu
Rafał Jakubowski
Dyrektor Marketingu Detalicznego mBanku, Członek Zarządu IAA Polska
Jerzy Minorczyk
Dyrektor Generalny IAA Polska
Korzyści uczestników
Jakie aktywności proponujemy Uczestnikom i jak wesprzemy Ich w rozwoju?
Mentoring
Partnerzy programu
Biuro Reklamy TVN Media odpowiada na rosnące potrzeby reklamodawców i dostarcza rozwiązania, które kompleksowo spełniają współczesne potrzeby komunikacyjne marek. Oferta TVN Media bazuje na najwyższej jakości kanale ogólnopolskim TVN, stacjach z grupy Warner Bros. Discovery, kanałach partnerskich w ramach projektu Premium TV, kompleksowej ofercie platform streamingowych Player i VOD.PL oraz nowych źródłach reklamowych opartych o współpracę z nadawcami z obszaru Premium Digital. W zespole TVN Media powstają innowacyjne rozwiązania reklamowe, jak na przykład unikalna oferta Addressable TV umożliwiająca połączenie zasięgu telewizji z precyzją dotarcia digitalu. TVN Media jest systematycznie wyróżniane tytułem Biura Reklamy Telewizyjnej Roku (ranking MMP).
GroupM to mediowa grupa inwestycyjna odpowiadająca za blisko 1/3 światowych inwestycji reklamowych na świecie oraz w Polsce. GroupM tworzy platformę technologiczną i negocjacyjną dla agencji mediowych WPP: EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Zapewnia ich klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych oferowanych m.in. przez takie marki jak Finecast, Xaxis, plista czy INCA. GroupM na całym świecie zabiega o podniesienie standardów widoczności reklam oraz zapewnienie markom bezpiecznego otoczenia reklamowego.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, wyznaczającym kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Antal to lider rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W ramach Grupy Antal funkcjonuje polska spółka, która powstała w 1996 roku oraz spółka otwarta w 2014 roku w Czechach, a także spółka Enloyd na Węgrzech. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych. W 2018 roku została uruchomiona innowacyjna usługa: platforma dla freelancerów – REX Recruitment Exchange.
Aktualności
Inside the boardroom z Michałem Nowakowskim, Joint CEO CD PROJEKT
- 2024-06-19
Michał Nowakowski, Joint CEO CD PROJEKT spotkał się dziś z uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds w naszym cyklu inside the boardroom. To była fascynująca i wciągająca opowieść – o prawdziwej Pasji i Kreatywności. O odważnych decyzjach i ryzyku. O ambicji, by nie zatrzymywać się w tworzeniu najlepszego kontentu i rozrywki najwyższej próby dla graczy. Nie … Inside the boardroom z Michałem Nowakowskim, Joint CEO CD PROJEKT
Marka osobista lidera – warsztaty know-how sharingowe z Antal
- 2024-04-10
Marka osobista i zasady świadomego jej budowania były głównym tematem warsztatów know-how sharingowych, na które uczestników naszego programu liderskiego Marketing Masterminds zaprosił Partner – agencja Antal. Maryla Aftanasiuk-Lisiecka, Agnieszka Niebutkowska oraz Kamil Rychlik dzielili się ekspercką wiedzą, inspirowali licznymi przykładami i odpowiadali na pytania dotyczące kształtowania wizerunku nie tylko w otoczeniu biznesowym, ale także w … Marka osobista lidera – warsztaty know-how sharingowe z Antal
Projekty Pro Bono na rzecz branży – czas start
- 2024-03-28
Entuzjazm, zapał, kreatywność i dziesiątki pomysłów na to, jak pozytywnie wpłynąć na branżę komunikacji marketingowej… Uczestnicy naszego programu liderskiego Marketing Masterminds, rozpoczęli już prace nad projektami Pro bono, które pozostawią po sobie w tej edycji. Podczas warsztatów decyzyjno-strategicznych, poprowadzonych przez trenera Rafała Opalińskiego, dopracowywali pomysły i szukali najciekawszych rozwiązań, których potrzebuje branża. Google – dziękujemy … Projekty Pro Bono na rzecz branży – czas start
Spotkanie inside the boardroom z Maciejem Hermanem, CEO LOTTE Wedel
- 2024-03-07
Spotkania inside the boardroom to dla uczestników naszego programu Marketing Masterminds potężna dawka inspiracji od wybitnych CEOs. Tym razem nie mogło być inaczej, skoro gościliśmy w siedzibie LOTTE Wedel na spotkaniu z CEO Firmy – Maciejem Hermanem. Imponujące doświadczenie i wiedza, otwartość Macieja w dzieleniu się i Jego ujmujące poczucie humoru sprawiły, że te dwie … Spotkanie inside the boardroom z Maciejem Hermanem, CEO LOTTE Wedel
„Balansując między etyką a skutecznością” – warsztaty know how sharingowe z kancelarią Osborne Clarke
- 2024-01-10
Za nami kolejne spotkanie w ramach programu liderskiego Marketing Masterminds. Tym razem uczestnicy mieli okazję gościć w Kancelarii Osborne Clarke na warsztatach dotyczących prawa reklamy: „Balansując między etyką a skutecznością”. Niezwykle ciekawa forma poruszenia trudnych i złożonych zagadnień, mnóstwo praktycznych przykładów i ekspercka wiedza najwyższej próby, sprawiły, że warsztaty poprowadzone przez mecenasa Olgierda Świerzewskiego stały się dla uczestników … „Balansując między etyką a skutecznością” – warsztaty know how sharingowe z kancelarią Osborne Clarke
Pierwsze spotkanie inside the boardroom z udziałem Solange Olszewskiej
- 2023-12-08
Solange Olszewska – wybitna przedsiębiorczyni, współzałożycielka i wieloletnia Prezeska firmy Solaris była Gościnią pierwszego spotkania z cyklu inside the boardroom dla uczestników II edycji naszego programu liderskiego Marketing Masterminds. Opowieści o fascynującej drodze zawodowej i niełatwych biznesowych wyborach, anegdoty z życia i niezwykła otwartość w dzieleniu się doświadczeniem – uczestnicy mogli poczuć się wyróżnieni i zainspirowani … Pierwsze spotkanie inside the boardroom z udziałem Solange Olszewskiej