Otworzyliśmy dla Was pierwszy program liderski
w branży komunikacji marketingowej:
Marketing Masterminds!

Poznajcie Marketing Masterminds pierwszej edycji!
Reprezentanci marketerów
Karolina Zagórska
Senior Brand Manager
LOTTE Wedel
więcej i film

Łukasz Papuda
Global Digital Marketing Expert
Allianz
więcej i film

Tomasz Kosko
Head of Consumer Communication
Polpharma
więcej i film

Rafał Szablicki
Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska
więcej i film

Reprezentanci mediów
Olga Barańska
Szefowa Zespołu Rozwoju
Produktu Reklamowego
TVN Media
więcej i film

Agata Bartolik
Industry Manager
Google
więcej i film

Radosław Wierzbiński
Strategy & Growth Director
Ringier Axel Springer Polska
więcej i film

Maciej Osajda
Client Service Director / Sponsorships
Polsat Media Biuro Reklamy
więcej i film

Reprezentanci agencji
Anna Kuropatwa
Chief Strategy Officer
Value Media (Group One)
więcej i film

Sylwia Tygielska
Client Portfolio Officer
Isobar Polska
więcej i film

Michał Bielecki
Innovation Manager
GroupM
więcej i film

Dominika Niekraszewicz
Head of Business Development
Salestube (Group One)
więcej i film

Adrian Roman
Senior MarTech Manager
Mediacom
więcej i film

Kim są marketing masterminds?
Mają charyzmę i inspirują innych.
Potrafią przewodzić zmianom i kierować zespołem.
Kreatywni, zorientowani na cel, z konkretnymi sukcesami na koncie.
Chętni do rozwoju i do sięgania po więcej.
Pracują w branży komunikacji marketingowej po stronie marketera, mediów lub agencji.
Mają nie mniej niż 3 i nie więcej niż 13 lat doświadczenia na stanowisku specjalistycznym lub menedżerskim.
Jak wybraliśmy Marketing Masterminds?
Członkowie IAA Polska i Partnerzy programu nominowali osoby, z którymi współpracują
Zarekomendowani kandydaci wypełnili zgłoszenie on-line
Partner programu – agencja executive search, firma Antal przeprowadziła rekrutację
Kapituła ogłosiła listę uczestników programu
Jak przebiegła kwalifikacja?
1.
Weryfikacja formalna formularzy zgłoszeniowych
2.
Wyłonienie 35 osób
3.
Przeprowadzenie testów i wywiadów kompetencyjnych przez agencję executive search
4.
Rekomendacja kandydatów dla Kapituły programu
5.
Kapituła ogłosiła listę 13 uczestników programu
6.
Start programu: 23 czerwca 2021 r.
Program jest bezpłatny i trwa 2 lata.
1.
Weryfikacja formalna formularzy zgłoszeniowych
3.
Przeprowadzenie testów i wywiadów kompetencyjnych przez agencję executive search
5.
Kapituła ogłosiła listę 13 uczestników programu
Kapituła programu
W Kapitule programu zasiadają branżowi eksperci z grona członków IAA Polska oraz przedstawicieli
Partnera programu. To Oni czuwają nad prawidłowym przebiegiem procesu kwalifikacji
Uczestników i realizacją programu.

Jacek Olechowski
CEO MediaCap, Członek Rady Nadzorczej IAA Polska

Andrzej Karasowski
Dyrektor Premium TV w TVN MEDIA, Przedstawiciel Partnera Programu

Sylwia Chada
General manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej, Przedstawicielka Partnera Programu

Artur Skiba
Prezes Antal, Przedstawiciel Partnera Programu

Agnieszka Sora
Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska

Magdalena Kotlarczyk
Country Director Google Poland, Członkini Zarządu IAA Polska

Michał Sobolewski
Dyrektor ds. Rynku B2C w Departamencie Strategii Marketingowej Polkomtel Sp. z o.o., Członek Zarządu IAA Polska

Jakub Potrzebowski
Partner zarządzający Group One S.A., Przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska

Jerzy Minorczyk
Dyrektor Generalny IAA Polska
Korzyści uczestników
Mentoring to jedna z rozwojowych aktywności programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds.
Podczas serii indywidualnych spotkań grono wybitnych ekspertów dzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem oraz wspiera Ich w osiąganiu kolejnych celów zawodowych.
Mentoring
Mentoring to jedna z rozwojowych aktywności programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds.
Podczas serii indywidualnych spotkań grono wybitnych ekspertów dzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem oraz wspiera Ich w osiąganiu kolejnych celów zawodowych.

Sylwia Chada
General manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej

Maciej Herman
CEO LOTTE Wedel

Stanisław Janowski
Prezes Zarządu Telewizji Polsat

Igor Kaleński
Prezes BBDO Polska, Global e-commerce Lead w Molecular BBDO

Magdalena Kotlarczyk
Country Director Google Poland

Jacek Olechowski
CEO MediaCap

Marcin Pery
CEO Gemius

Piotr Piętka
CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich

Wojciech Sobieraj
CEO Aion Bank

Agnieszka Sora
Regional Consulting Lead NCE GfK

Donata Wolińska
CMO L’Oreal Poland Baltic HUB

Tadeusz Żórawski
Global e-commerce Strategy Director w Molecular BBDO

Dorota Żurkowska
Członkini Zarządu TVN Grupa Discovery
Masz czas tylko do 16 kwietnia 2021 r.
Dostrzegasz u kogoś z branży Ponadprzeciętny talent i potencjał?
Członkowie IAA Polska mają prawo nominować kandydatów do programu:
Członkowie zwyczajni – 1 osobę, Członkowie wspierający – dowolną liczbę osób.
Etap przyjmowania nominacji i zgłoszeń do I edycji programu zakończył się 16 kwietnia 2021 r. O terminie rozpoczęcia II edycji Programu poinformujemy niebawem.
Zapoznaj się z regulaminem
Członkowie Rady Nadzorczej, Zarządu i pracownicy biura IAA Polska o programie Marketing Masterminds…
Dlaczego Warto nominować?
Aktualności
Wyjazd integracyjno-szkoleniowy Marketing Masterminds
- 10 października
Jak inspirujemy liderów marketingu w programie Marketing Masterminds?
- 29 czerwca
- 22 czerwca

Partnerzy programu
Jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. Rozwiązania mediowe TVN Media bazują na najwyższej jakości kanale ogólnopolskim TVN, stacjach TVN Grupa Discovery, kanałach partnerskich w ramach projektu Premium TV, serwisie VOD player.pl oraz na nowych źródłach reklamowych opartych o współpracę z nadawcami z obszaru Digital. TVN Media zostało uznane przez reklamodawców Biurem Reklamy Roku 2020 (badanie Kantar Polska na zlecenie Media & Marketing Polska).
MEDIACAP SA to notowana na głównym rynku GPW grupa działająca na styku technologii i marketingu. Obecna segmentowa struktura Grupy MEDIACAP to: LTTM – lider rynku influencer marketingu, Grupa Freundschaft – wiodący dostawca usług agencyjnych, wyspecjalizowany w budowie marek i branded content, IQS – piąta największa firma badawcza w Polsce, wyspecjalizowana w badaniach online, rozwiązaniach data science oraz raportach o trendach.
TikTok to czołowa platforma krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Misją TikToka jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności i sprawianie radości. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. Regionalny, europejski hub TikToka mieści się w Warszawie i koordynuje działania biznesowe na Polskę, Czechy, Rumunię i Węgry.
Lider rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR, w Polsce od 1996 roku. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych.