MARTA SKRZYPIEC ODPOWIADA

Marta Skrzypiec odpowiada

Business Marketing Lead, Poland & Central Europe, TikTok

Sukces, z którego jestem dumna:

że tworzymy Zespół, w którym otaczają mnie wspaniali, różnorodni, wrażliwi i kreatywni ludzie, którzy codziennie podwyższają poprzeczkę dnia poprzedniego. Jestem bardzo dumna, że od początku naszej działalności TikToka w regionie edukujemy tysiące marketerów o kreatywnej i rozrywkowej stronie naszej pracy, organizując dziesiątki warsztatów i konferencji, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wytrawnych marketerów.

W pracy w branży komunikacji marketingowej najbardziej pasjonują mnie:

kreatywność, ciągła zmiana i realny wpływ. Praca w branży marketingowej to ciągła nauka i chęć podążania za trendami, bycie na bieżąco ze światem kreatywności i technologii, zachowaniem konsumentów, a co za tym idzie wdrażaniem nowości w codzienne mniejsze i większe projekty, które realnie wpływają na rozwój biznesu. To fascynujące połączenie umiejętności obserwacji, analizy, diagnozy, kreatywnego myślenia z codzienną współpracą z różnorodnymi specjalistami z branż pokrewnych, z którymi można (nierzadko) uczynić Świat nieco bardziej wesołym 🙂