Pozostałe inicjatywy

Inicjatywy realizowane przez IAA Polska w latach 2014-2020.

Panele Interaktywne

Pandemia COVID-19 i brak możliwości organizowania spotkań osobistych i konferencji, skłoniły nas do stworzenia cyklu interaktywnych paneli IAA Polska, czyli online’owych wydarzeń z udziałem uznanych ekspertów, które dotyczyły istotnych i aktualnych problemów branży. Wydarzenia w zaproponowanym przez nas formacie zapewniały bezpośrednią interakcję z pozostałymi uczestnikami spotkania.

kwiecień 2021

We wtorek 20 kwietnia 2021 r. odbył się kolejny panel interaktywny IAA Polska, w którym wzięło udział ponad…

kwiecień 2021

Zapraszamy na kolejny panel interaktywny we wtorek 20 kwietnia 2021 r. o godzinie 15.00: Czy transparentność przetargowa się…

Raporty

Zobacz raporty, w których przygotowanie byliśmy zaangażowani.

czerwiec 2018

Pozycja dyrektora marketingu w przedsiębiorstwie oraz relacje działu marketingu z dostawcami usług marketingowych Dobre praktyki audytu mediowego Rekomendacje…

wrzesień 2016

29 września br., po porannej konferencji prasowej, odbyła się prezentacja raportu „Polski rynek reklamy telewizyjnej na tle wybranych…

Dobre Praktyki Audytu Mediowego

Dobre praktyki audytu mediowego to dokument wypracowany w trakcie obrad Reklamowego Okrągłego Stołu jako część „Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017 – 2020”.

kwiecień 2017

Dobre praktyki audytu mediowego to dokument wypracowany w trakcie obrad Reklamowego Okrągłego Stołu – ubiegłorocznej inicjatywy IAA Polska.…

styczeń 2017

19 stycznia w Hotelu Bristol w Warszawie odbyła się prezentacja „Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017…