Poznajcie uczestników II edycji Marketing Masterminds!

Data publikacji: 30 października, 2023

oznajcie uczestników II edycji Marketing Masterminds!

Zakończyliśmy kilkuetapowy proces selekcji do dwuletniego, bezpłatnego programu liderskiego Marketing Masterminds. Podczas inauguracji poznaliśmy 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Z przemową motywacyjną wystąpił Cezary Stypułkowski, Prezes mBank. To już druga edycja programu, którego celem jest znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju marketingowych talentów.

Kandydatów do programu nominować mogli członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Następnie, po kilkuetapowej rekrutacji, spośród 119 zgłoszeń agencja Antal zarekomendowała do udziału w programie grono 13 utalentowanych osób, pracujących w branży komunikacji marketingowej.

Uczestnicy programu reprezentujący media to: Agata Pilacińska-Jakubowska, Omnichannel Retail Lead, Google Poland, Marta Skrzypiec, Business Marketing Lead, Poland & Central Europe, TikTok, Damian Jan Borecki, Dyrektor ds. strategii i rozwoju, Grupa naTemat oraz Marcin Madej, Z-ca dyrektora marketingu Gazety Wyborczej.

Wśród reprezentantów marketerów znaleźli się: Ewa Doligalska, Total Connections Planning and Media Senior Manager, PepsiCo, Małgorzata Narczyk, Kierownik Zespołu Oferty Postpaid, Polkomtel, Marta Pierzchalska, Media Director, Central Europe, Procter & Gamble oraz Jakub Ignaczak, Media Director, L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie.

Z grona pracowników agencji do programu wytypowani zostali: Alicja Pietraszewska, Communications & Business Director, Spark Foundry/ Publicis Groupe Polska, Magdalena Popielewicz-Kędzierawska, Digital Project Manager, GroupM, Michał Kwit, Business and Client Operations Director, Value Media, Jakub Komorowski, Regional Business Unit Director, Wavemaker, a także Łukasz Zaleśny, Strategy & Growth Director, OMD Group.

Podczas inauguracji II edycji programu Marketing Masterminds z przemową motywacyjną do uczestników wystąpił Cezary Stypułkowski, prezes mBank, Partnera II edycji programu. Spotkanie koktajlowe na 32. piętrze w siedzibie mBanku zgromadziło również uczestników zakończonej właśnie II edycji, członków Kapituły programu i władz IAA Polska oraz uznanych marketingowych ekspertów, zaangażowanych w program.

Na uczestników II edycji czeka szereg rozwijających aktywności wspierających ich potencjał liderski i budowę marki osobistej, m.in. wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

W ramach programu zapewniamy uczestnikom indywidualny mentoring oraz tworzymy sprzyjającą przestrzeń do tworzenia wspólnych projektów na rzecz branży, umożliwiamy rozwijanie sieci kontaktów i budowanie marki osobistej, m.in. dzięki wystąpieniom publicznym. Ważną korzyścią dla uczestników jest także diagnoza potencjału przywódczego oraz feedback rozwojowy, udzielany przez konsultantów Antal – wymienia Andrzej Karasowski, Vicepresident, head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, przedstawiciel IAA Polska.

W gronie ekspertów, którzy inspirowali uczestników I edycji podczas spotkań inside the boardroom byli: Rafał Brzoska, Kasia Kieli, Wojciech Sobieraj, Jarek Ziębiński, Monika Żochowska i Ewa Dudzic. Rolę mentorów dla uczestników pełnili: Sylwia Chada, Maciej Herman, Stanisław Janowski, Igor Kaleński, Magdalena Kotlarczyk, Jacek Olechowski, Marcin Pery,  Piotr Piętka,  Wojciech Sobieraj, Agnieszka Sora, Donata Wolińska, Tadeusz Żórawski i Dorota Żurkowska.

W pierwszej edycji uczestniczyli: Olga Barańska, TVN Media, Agata Bartolik, Google, Anna Kuropatwa, Value Media, Dominika Niekraszewicz, Sales Tube, Sylwia Tygielska, Isobar Polska, Karolina Zagórska, LOTTE Wedel, Michał Bielecki, GroupM, Tomasz Kosko, Polpharma, Maciej Osajda, Polsat Media, Łukasz Papuda, LEGO Group, Rafal Szablicki, L’Oreal Polska, Adrian Roman, EssenceMediacom, Radek Wierzbiński, Allegro.

Partnerami drugiej edycji są TVN Media, GroupM, mBank i Antal.