Koniec z Przetargowym Bingo! SAR, PSML i IAA Polska rozpoczynają kampanię promującą dobre praktyki przetargowe

Data publikacji: 21 listopada, 2023

Koniec z Przetargowym Bingo! SAR, PSML i IAA Polska rozpoczynają kampanię promującą dobre praktyki przetargowe

Właśnie wystartowała szerokozasięgowa kampania Przetargowe Bingo, przygotowana przez SAR, PSML oraz IAA Polska. Pierwsza odsłona kampanii to spot, na planie którego spotkali się przedstawiciele firm, agencji i organizacji branżowych oraz profesjonalni aktorzy, m.in. Janusz Chabior.

Naszym wspólnym celem jest zwiększanie świadomości, że nieuczciwe praktyki przetargowe przynoszą szkodę dla biznesów zarówno po stronie marketerów, jak
i agencji. Film Przetargowe Bingo w zabawny sposób pokazuje, jakie praktyki chcemy odesłać do lamusa.

Za pomysł kreatywny odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. W filmie wystąpili m.in. Dorota N. Haller, Darek Maciołek, Adrian Kawecki, Jerzy Minorczyk, czy Paweł Tyszkiewicz. Zapraszamy do obejrzenia spotu.

– Skuteczny przetarg to skuteczny biznes. Dialog branżowy i stosowanie wspólnie wypracowanych standardów z poszanowaniem zasobów opłacają się biznesowo, ponieważ prowadzą do lepszych pomysłów, oszczędności czasu, pieniędzy i pozwalają dbać o środowisko – podkreśla Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska.

Dotychczas w wyniku prac opartych na dialogu branżowym powstała m.in. Biała Księga Komunikacji Marketingowej będąca zbiorem rekomendacji i narzędzi w 9 kategoriach marketingowych. Kampania Przetargowe Bingo promuje skrót z Białej Księgi i proste, intuicyjne 10 skutecznych praktyk, które pomagają efektywnie wybrać partnera marketingowego. Znajdziecie je na stronie www.skutecznyprzetarg.pl/przetargowe-bingo