Koniec z Przetargowym Bingo! SAR, PSML i IAA Polska rozpoczynają kampanię promującą dobre praktyki przetargowe
Data publikacji: 21 listopada, 2023
Właśnie wystartowała szerokozasięgowa kampania Przetargowe Bingo, przygotowana przez SAR, PSML oraz IAA Polska. Pierwsza odsłona kampanii to spot, na planie którego spotkali się przedstawiciele firm, agencji i organizacji branżowych oraz profesjonalni aktorzy, m.in. Janusz Chabior.
Naszym wspólnym celem jest zwiększanie świadomości, że nieuczciwe praktyki przetargowe przynoszą szkodę dla biznesów zarówno po stronie marketerów, jak
i agencji. Film Przetargowe Bingo w zabawny sposób pokazuje, jakie praktyki chcemy odesłać do lamusa.
Za pomysł kreatywny odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. W filmie wystąpili m.in. Dorota N. Haller, Darek Maciołek, Adrian Kawecki, Jerzy Minorczyk, czy Paweł Tyszkiewicz. Zapraszamy do obejrzenia spotu.
– Skuteczny przetarg to skuteczny biznes. Dialog branżowy i stosowanie wspólnie wypracowanych standardów z poszanowaniem zasobów opłacają się biznesowo, ponieważ prowadzą do lepszych pomysłów, oszczędności czasu, pieniędzy i pozwalają dbać o środowisko – podkreśla Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska.
Dotychczas w wyniku prac opartych na dialogu branżowym powstała m.in. Biała Księga Komunikacji Marketingowej będąca zbiorem rekomendacji i narzędzi w 9 kategoriach marketingowych. Kampania Przetargowe Bingo promuje skrót z Białej Księgi i proste, intuicyjne 10 skutecznych praktyk, które pomagają efektywnie wybrać partnera marketingowego. Znajdziecie je na stronie www.skutecznyprzetarg.pl/przetargowe-bingo