4FUN MEDIA wstępuje do IAA Polska

Data publikacji: 9 czerwca, 2016

4FunMedia

Zarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków interaktywną platformą telewizyjną 4FUN Media S.A.  

4FUN Media S.A. jest dystrybutorem treści video za pośrednictwem telewizji, telefonii komórkowej, platformy IPTV, Internetu oraz autorskich rozwiązań typu second screen (aplikacja 4FUN APP). Poza tym 4FUN Media S.A. jest
nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych 4FUN TV, 4FUN HITS oraz 4FUN FIT&DANCE, a także producentem programów i treści video. W skład grupy wchodzą:
– Program Sp. z o.o. – dystrybutor tematycznych programów telewizyjnych i treści multimedialnych
– BRIDGE 2 FUN Sp. z o.o. – pierwsza hybrydowa agencja reklamowa w Polsce
– Screen Network Sp. z o.o. – największa sieć Digital Signage w Polsce.

– Cieszymy się z faktu, że szeregi IAA Polska zasiliło 4Fun Media, bardzo liczymy na menedżerskie doświadczenie Rafała Barana, prezesa grupy, wcześniej min. CEO holdingu marketingowego Grey Group, Testardo, a także Sony Music Entertainment, powiedział Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska.

IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to organizacja o zasięgu światowym reprezentująca interesy branży reklamowej od 1938 roku. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4500 aktywnych członków. W naszym kraju IAA Polska jest jedyną organizacją zrzeszającą wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej, czyli  reklamodawców,  media i agencje reklamowe (domy mediowe). Obecnie do Stowarzyszenia należy 62 członków.