Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu. IAA POWER PODCAST z prof. Aleksandrą Przegalińską, ekspertką nowych technologii
Data publikacji: 19 kwietnia, 2023
W najnowszym odcinku IAA POWER PODCASTgościmy Aleksandrę Przegalińską, profesorkę i prorektorkę Akademii Leona Koźmińskiego, badaczkę na Harvard University. Z niezwykle inspirującej rozmowy, prowadzonej przez Adriana Romana, Blink Market Lead – Poland, EssenceMediacom, uczestnika programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds, dowiecie się m.in.:
- Jak rozpocząć przygodę z AI w organizacji?
- Do czego sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w komunikacji marketingowej?
- Jakie zagrożenia ze sobą niesie i czy powinniśmy się jej bać?
- Jakie nowe przestrzenie zawodowe już tworzy i stworzy w przyszłości?
– Sztuczna inteligencja to potężna technologia, inna niż wszystko to, co znaliśmy do tej pory. To dla nas wszystkich fundamentalna zmiana, porównywalna nawet do wprowadzenia internetu. Kluczową kwestią będzie, jak zmianę tę skonsumują różne zawody – podkreśla Aleksandra Przegalińska.
Zapraszamy do wysłuchania podcastu, dostępnego na: