Golden Marketing Conference i panel z udziałem Marketing Masterminds

Kilkoro uczestników programu Marketing Masterminds miało okazję wystąpić przed poznańską publicznością podczas konferencji Golden Marketing Conference, która odbyła się 21-22 kwietnia w Sali Ziemi na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Panel o roli reklamy tradycyjnej był moderowany przez Karolinę Niementowską, Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie MTP, a wzięli w nim udział Anna Kuropatwa, Olga Barańska, Maciej Osajda oraz Rafal Szablicki.

– Jakie wyzwania stoją przed reklamą?
– Jak na rynek komunikacji marketingowej wpłynęła pandemia?
– Jakim mediom najbardziej ufamy?
– I jak komunikować się z pokoleniem Z?
– to tylko część pytań, na które podczas debaty na jubileuszowej X Golden Marketing Conference odpowiadali uczestnicy naszego programu liderskiego.

Panel został wysoko oceniony przez publiczność – gratulujemy trafnych wniosków i świetnych wystąpień Marketing Masterminds.
Golden Marketing Conference to coroczne spotkanie ekspertów marketingu, które odbywa się w Poznań Congress Center. IAA Polska było partnerem tegorocznego, jubileuszowego, X wydarzenia.