Google i Polsat Media wstępują do IAA Polska.
Data publikacji: 31 sierpnia, 2015
W ubiegłym tygodniu zarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków polski oddział światowego giganta z Moutain View oraz wiodącego brokera reklamy telewizyjnej w Polsce.
Google Poland sp. z o. o. to aktualnie trzy oddziały: w Krakowie znajduje się ośrodek, w którym kilkudziesięciu inżynierów pracuje nad nowymi projektami technologicznymi na skalę globalną, we Wrocławiu ponad 100 osób wspiera klientów reklamowych online z całej Europy, natomiast warszawskie biuro odpowiada za nawiązywanie relacji z polskimi partnerami biznesowymi i edukowanie polskich przedsiębiorców na temat korzyści wynikających z obecności w sieci.
Biuro Reklamy Polsat Media sp. z o. o. s. k. to portfolio 49 kanałów telewizyjnych, których łączny udział w oglądalności wyniósł w ubr. 28,0% w grupie celowej A16-49. To również oferta reklamowa największej telewizji internetowej IPLA, ponadregionalnej stacji radiowej Muzo.fm, a także reklama w miejscu sprzedaży PRN Polska. Na przestrzeni ostatnich 6 lat Polsat Media pięciokrotnie zostało uznane za najlepsze biuro reklamy wśród stacji ogólnopolskich w raporcie M&MP.
IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to organizacja o zasięgu światowym reprezentująca interesy branży reklamowej w 76 krajach. W Polsce IAA jest jedyną organizacją zrzeszającą wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej, czyli reklamodawców, media i agencje reklamowe (domy mediowe). Obecnie liczy 59 członków . W okresie ostatnich 12 miesięcy podwoiła się liczba członków wspierających Stowarzyszenia, co pośrednio wiąże się z zaangażowaniem przedstawicieli środowiska mediów, marketerów i domów mediowych w przygotowanie raportu na temat cen reklam telewizyjnych, w Polsce. Launch raportu planowany jest pod koniec bieżącego miesiąca.