IAA Polska, PSML i SAR we wspólnej inicjatywie promocji standardów. Bank BNP Paribas kolejnym sygnatariuszem standardów Branży Komunikacji Marketingowej
Data publikacji: 31 lipca, 2023
Bank BNP Paribas złożył deklarację stosowania standardów Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej. To kolejna marka, która chce praktykować wysokie standardy, mając na uwadze swoją skuteczność w marketingu oraz oszczędzanie zasobów i środków, tak swoich, jak i całego środowiska.
IAA Polska, PSML i SAR, które inicjowały, wspierały i aktywnie uczestniczyły w Dialogu Branżowym, wspólnie będą promować standardy w branży w środowisku marketingu, zakupów i agencji.
– Branża marketingowa, podobnie jak wiele sektorów gospodarki, stoi przed globalnymi i lokalnymi wyzwaniami – ekonomicznymi, społecznymi, ekologicznymi i technologicznymi. Pandemia, wojna w Ukrainie, kryzys geopolityczny i energetyczny, klimat, środowisko, raportowanie ESG i oczekiwania klimatyczne konsumentów, rozwój technologii i sztucznej inteligencji – to wszystko stawia naszą branżę w obliczu niezwykle trudnej sytuacji, w której wspólne, zdecydowane działania są jeszcze bardziej potrzebne. Dlatego jako IAA Polska, SAR i PSML zdecydowaliśmy, że połączymy siły, by razem upowszechniać stosowanie standardów opisanych w Białej Księdze – mówi Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.
– By dokonywać tak dużych transformacji, w tak krótkim czasie w biznesie, choćby przez obowiązek realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju i raportowanie spółek w zakresie ESG, potrzebne nam są profesjonalizm, oszczędzanie i optymalizacja kosztów przy jednoczesnym poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań i inwestycji na rzecz niezbędnych zmian. Nie da się tego osiągnąć w spółce bez bardzo dobrej współpracy z kontrahentami i z pominięciem swojego łańcucha dostaw. Do tego, by uzyskiwać najlepsze wyniki z partnerami w danej kategorii czy sektorze służą nam właśnie standardy branżowe – dodaje Mariusz Gerałtowski, Prezes Zarządu PSML.
– Ponad 20 lat doświadczeń naszego sektora jasno pokazuje, że długoterminowo standardy pomagają poszczególnym markom i całej branży zwiększać efektywność reklamy i środków przeznaczanych na marketing, nie marnować zasobów i pieniędzy oraz wzmacniać rolę marketingu i komunikacji w danej spółce. Dlatego chcemy standardy nie tylko promować, ale także praktykować – mówi Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR.