IAA Polska, PSML i SAR we wspólnej inicjatywie promocji standardów. Bank BNP Paribas kolejnym sygnatariuszem standardów Branży Komunikacji Marketingowej

Data publikacji: 31 lipca, 2023

IAA POLSKA, PSML I SAR WE WSPÓLNEJ INICJATYWIE PROMOCJI STANDARDÓW. BANK BNP PARIBAS KOLEJNYM SYGNATARIUSZEM STANDARDÓW BRANŻY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

Bank BNP Paribas złożył deklarację stosowania standardów Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej. To kolejna marka, która chce praktykować wysokie standardy, mając na uwadze swoją skuteczność w marketingu oraz oszczędzanie zasobów i środków, tak swoich, jak i całego środowiska.

IAA Polska, PSML i SAR, które inicjowały, wspierały i aktywnie uczestniczyły w Dialogu Branżowym, wspólnie będą promować standardy w branży w środowisku marketingu, zakupów i agencji.

– Branża marketingowa, podobnie jak wiele sektorów gospodarki, stoi przed globalnymi i lokalnymi wyzwaniami – ekonomicznymi, społecznymi, ekologicznymi i technologicznymi. Pandemia, wojna w Ukrainie, kryzys geopolityczny i energetyczny, klimat, środowisko, raportowanie ESG i oczekiwania klimatyczne konsumentów, rozwój technologii i sztucznej inteligencji – to wszystko stawia naszą branżę w obliczu niezwykle trudnej sytuacji, w której wspólne, zdecydowane działania są jeszcze bardziej potrzebne. Dlatego jako IAA Polska, SAR i PSML zdecydowaliśmy, że połączymy siły, by razem upowszechniać stosowanie standardów opisanych w Białej Księdze – mówi Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.

– By dokonywać tak dużych transformacji, w tak krótkim czasie w biznesie, choćby przez obowiązek realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju i raportowanie spółek w zakresie ESG, potrzebne nam są profesjonalizm, oszczędzanie i optymalizacja kosztów przy jednoczesnym poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań i inwestycji na rzecz niezbędnych zmian. Nie da się tego osiągnąć w spółce bez bardzo dobrej współpracy z kontrahentami i z pominięciem swojego łańcucha dostaw. Do tego, by uzyskiwać najlepsze wyniki z partnerami w danej kategorii czy sektorze służą nam właśnie standardy branżowe – dodaje Mariusz Gerałtowski, Prezes Zarządu PSML.

– Ponad 20 lat doświadczeń naszego sektora jasno pokazuje, że długoterminowo standardy pomagają poszczególnym markom i całej branży zwiększać efektywność reklamy i środków przeznaczanych na marketing, nie marnować zasobów i pieniędzy oraz wzmacniać rolę marketingu i komunikacji w danej spółce. Dlatego chcemy standardy nie tylko promować, ale także praktykować – mówi Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR.