IAA POWER HOUR: DIGITALOWA INTEGRACJA MARKETINGU, SPRZEDAŻY I LOGISTYKI

Data publikacji: 3 października, 2022

IAA POWER HOUR: DIGITALOWA INTEGRACJA MARKETINGU, SPRZEDAŻY I LOGISTYKI

Zapraszamy do obejrzenia IAA POWER HOUR pt. Integracja marketingu, sprzedaży i logistyki w digitalu – na czym polegają praktyczne korzyści!

  • GDZIE OBEJRZEĆ?

  • O CZYM?
    • Praktyczne wskazówki dotyczące integracji businessu, marketingu, sprzedaży i digitalu – co warto łączyć, a co trzymać oddzielnie?
    • Zastosowanie digitalu i automatyzacji – w których obszarach przynoszą największe korzyści?
    • “Połowa moich wydatków na reklamę jest zmarnowana” – czy aktualnie to powiedzenie ma sens?
    • Co jeszcze zdigitalizujemy w firmach w perspektywie najbliższych 2 lat?
  • KTO?
    W dyskusji biorą udział doświadczeni eksperci z branży komunikacji marketingowej:

    • Donata Wolińska, Chief Digital & Marketing Officer L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
    • Izabela Karolczyk-Szafrańska , Chief Marketing Director InPost
    • Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank
    • MODERATOR DYSKUSJI: Tadeusz Żórawski, Global Ecommerce Strategy Director Molecular BBDO
  • GDZIE OBEJRZEĆ?

Moderator:

Tadeusz Żórawski

Tadeusz Żórawski, Global Ecommerce Strategy Director Molecular BBDO

Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Obecnie Global eCommerce Strategy Director w Molecular/BBDO.

Ma ponad 26 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej i domach mediowych, przez ponad 12 lat na stanowisku prezesa/dyrektora generalnego – w latach 2016-2018 dyrektor zarządzający PHD Poland, wcześniej od 2005 roku prezes zarządu Universal McCann w Polsce, gdzie pracował od roku 1994.

W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych, m.in. dla marek firm takich jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Boots Healthcare, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Mars Petfood.

Aktywnie wdrażał zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, pomiary atrybutów marki wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne. Dla klientów przeprowadzał również prezentacje analiz z dziedziny nowych trendów technologicznych i ich zastosowania w marketingu konsumenckim, psychologii podejmowania decyzji konsumenckich i ewolucji zachowań konsumenckich w świecie technologii cyfrowych.

Był doradcą strategicznym w programie Omnichannel firmy The Heart, gdzie łączył się start-upy z korporacjami, które chcą wdrażać nowe programy w zakresie analityki konsumenta, automatyzacji marketingu i sprzedaży i zmian punktów sprzedaży. Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu, w Polsce i z granicą (w Grecji, Turcji, Indiach, Hiszpanii i Portugalii).

Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research wręczonej podczas kongresu World Marketing Congress 2014 odbywającego się w Indiach. Wykładowca w instytucjach zajmujących się szkoleniami kadry menedżerskiej, zarządczej i marketingowej, m.in. Questus (akredytowane centrum Chartered Institute of Marketing), ICAN (instytut założony przez wydawcę Harvard Business Review Poland), Szkoły Mistrzów Reklamy działającej przy Akademii Leona Koźmińskiego, firmą House of Skills i innymi. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Marketing w Praktyce, Brief, Magazyn Online Marketing).

Profil na LinkedIn.

Paneliści:

Donata Wolińska

Donata Wolińska Chief Digital & Marketing Officer L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Pełni strategiczną, transformacyjną rolę Chief Digital & Marketing Officer’a w firmie L’Oréal. Przez lata zajmowała szereg kluczowych pozycji w zarządach międzynarodowych firm takich jak Unilever i Tchibo GmbH. Kierowała organizacjami komercyjnymi jako Dyrektor Generalny Dywizji Kosmetyków i Środków Czystości, jak również Dyrektor Sprzedaży Handlu Nowoczesnego. Zarządzała wieloma kategoriami i markami lokalnie oraz regionalnie. Współpracowała z profesorem dr Rafałem Ohme w obszarze biometrycznych badań neuromarketingowych prowadzonych m.in. dla American Advertising Association. Pełni funkcję doradczą przy radach nadzorczych.

Donata Wolińska jest absolwentką Akademii Ekonomicznej. Ukończyła również podyplomowe studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej (Finanse i Zarządzanie), Wyższą Psychologii Społecznej (Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji), ESADE (Retail Innovation) oraz Chartered Institute of Marketing (Digital Marketing).

Uczestniczy w pracach komitetu sterującego Koalicji Marketerów dla Lepszych Badań, będąc również aktywnym członkiem IAA, arbitrem w Komisji Etyki Reklamy, jurorem Effie Awards Europe, czy też pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards.

Profil na LinkedIn.

Izabela Karolczyk-Szafrańska

Izabela Karolczyk-Szafrańska Chief Marketing Director InPost

W 2018 roku dołączyła do InPost Group jako dyrektor marketingu na rynku polskim. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w marketingu, public relations i zarządzaniu. Wcześniej związana z branżą rozrywkową jako dyrektor marketingu w Cinema City, Cineworld Group. Doświadczenie marketingowe zdobywała również w Unilever pracując na markach takich jak Lipton, Amino, ponadto w spółce Bakalland oraz Kamis-Przyprawy. Od 1 lipca 2022 zajmuje się rozwojem marki InPost na rynku europejskim oraz marką Mondial Relay po przejęciu przez Grupę InPost.

Profil na LinkedIn.

Rafał Jakubowski

Rafał Jakubowski Dyrektor Marketingu Detalicznego mBanku

Od ponad 20 lat zajmuje się zarządzaniem działaniami marketingowymi firm i marek. Rozległą i głęboką wiedzę na temat ludzkich zachowań i potrzeb skutecznie wykorzystuje w tworzeniu produktów, koncepcji i kampanii.

Jego doświadczenie obejmuje 13 lat pracy w kluczowych firmach FMCG. Rozwijał produkty i marketing pracując w Polsce (Mars, Danone oraz Coca-Cola) oraz Czechach (Danone Czechy). W latach 2011-2014 do swojego portfolio marketingowego dopisał rozdział zarzadzania marketingiem i R&D dla restauracyjnego biznesu KFC jako dyrektor odpowiedzialny za Europę Centralną z siecią ponad 200 restauracji.

Od listopada 2014 roku pełni funkcję Dyrektora Marketingu w mBank S.A. Działa z inicjatywą, innowacyjnie podchodzi do realizacji potrzeb klientów, pozycjonowania i komunikacji. W ostatnich latach mBank wypracował wyraźną przewagę konkurencyjną w wielu segmentach bankowości detalicznej. W 2019 zdobył tytuł Dyrektor Marketingu Roku w kategorii Long Term i dwukrotnie (w latach 2020 i 21) otrzymał drugą nagrodę w konkursie miesięcznika Press Ad Wo/Man Roku. Pięciokrotny członek jury Effie.

Od 5 lat zasiada w Zarządzie IAA Polska – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, gdzie głównym obszarem jego działalności jest projekt jednoźródłowego badania mediów. Żonaty, ma nastoletnią córkę.

Profil na LinkedIn.