IAA POWER HOUR: Przyszłość relacji marketerzy – agencje badawcze, w panelu otwarcia Insummit, 22 WRZEŚNIA, GODZ. 10.45-11.30

Data publikacji: 7 września, 2022

Zapraszamy na kolejną odsłonę IAA POWER HOUR.

Tym razem tematem spotkania będzie Przyszłość relacji marketerzy – agencje badawcze.

  • Jak zmienia się branża badawcza w obliczu nowych potrzeb i oczekiwań marketerów?
  • W jakich obszarach marketerzy potrzebują bardziej innowacyjnego wsparcia badaczy?
  • Czy agencja badawcza może mieć udział w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych.

– to tylko niektóre pytania, które swoim gościom zada moderatorka wydarzenia Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska.

Jej rozmówcami będą:

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
  • Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
  • Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
  • Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu detalicznego mBanku

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnej rejestracji:

Wydarzenie będzie transmisją live z panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy): https://insummit.pl/