„Attention! Efektywność reklamy online w świecie rozproszonej uwagi”– zapraszamy na IAA POWER HOUR

Data publikacji: 25 czerwca, 2023

D:\Juli Langhanoja\iaa.org.pl\images

Najnowszy odcinek IAA POWER HOUR poświęciliśmy tematowi uwagi konsumenta oraz efektywności przekazów reklamowych online. W dyskusji moderowanej przez Rafała Szafrańca, Business & Communication Partnera OMD udział wzięli:

  • Anna Charytoniuk, Digital Lead, Sanofi,
  • Katarzyna Kabiesz, Head of Insights, CEE Teads,
  • Maria Kuc-Jędrzejewska, Senior Media Manager CE Kenvue,
  • Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL.
Jak odpowiedzieć na wyzwania związane z deficytem uwagi i przebodźcowaniem odbiorców?
❓Dlaczego wskaźnik widoczności reklam (viewability) już nie wystarczy?
❓ Jak skutecznie zaplanować media i zoptymalizować kampanie online pod kątem atencji?
❓ Co decyduje o poziomie uwagi i jak ją mierzyć?Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w naszym najnowszym panelu.Zobacz panel i poznaj różne opinie ekspertów na temat efektywności reklamy cyfrowej.Serdecznie zapraszamy!

Moderator:

Rafał Szafraniec

Rafał Szafraniec, Business & Communication Partner OMD

Z branżą mediową związany od 15 lat. Digital-driven leader. W OMD odpowiedzialny za nadzór strategiczny obsługiwanych klientów i dbanie o skuteczność rekomendowanych działań. Specjalizuje się w omnichannelowym planowaniu i pomiarze mediów, a także innowacyjnym wykorzystaniu digitalu w komunikacji marek. Wraz z prowadzonym zespołem laureat kilkudziesięciu nagród branżowych na przestrzeni ostatnich lat (Mixx, Innovation, Effie, GoldenArrow). Członek jury i autor komentarzy branżowych. Doświadczenie zdobywał, pracując z klientami z wielu zróżnicowanych kategorii (m.in. McDonald’s, ORIFARM, HP, Sharp, Grupa Żywiec, Bakoma, Provident, Tikkurila). Ostatnio zafascynowany możliwościami i poszukujący zastosowań generative AI.

Profil na LinkedIn.

Paneliści: 

Anna Charytoniuk

Anna Charytoniuk, Digital Lead, Sanofi

Strateg digitalowy z 13-letnim doświadczeniem zdobywanym zarówno po stronie agencji mediowych, jak i w działach marketingu. Entuzjastka konsumero-centryzmu i poszukiwaczka szerokiej perspektywy. Zaprojektowała i wdrażała strategię digital w wielu ekscytujących przedsięwzięciach, z których część została doceniona nagrodami branżowymi: m.in. strategia e-store PANDORA (MIXX AWARD 2018, brąz), Desperados „Impreza to stan umysłu” (srebrne Effie 2021), Żywiec Męskie Granie #wdomu (MIXX AWARD 2021, srebro&złoto).

Aktualnie odpowiada za kształtowanie strategii digitalowej marek Sanofi oraz zarażanie pasją do digital marketingu kolegów z organizacji pełniących bardzo różne, również pozamarketingowe role.

Profil na LinkedIn.

Katarzyna Kabiesz

Katarzyna Kabiesz, Head of Insights, CEE Teads

W ramach struktur globalnych Teads Intelligence zajmuje się strategicznym i operacyjnym zarządzaniem bieżącymi projektami badawczymi i pomiarowymi, realizowanymi dla klientów oraz ich dalszym rozwojem na rosnących rynkach Europy Środowo-Wschodniej. Odpowiada także za rozwijanie i utrzymywanie relacji z zewnętrznymi dostawcami badań – zarówno lokalnymi, jak i globalnymi, w tym dostawcami danych na platformach.

Poprzednio przez ponad dwa lata pracowała w zespole Data Science Publicis Polska, gdzie jako Data Lead, a następnie Business Development Manager zajmowała się projektami mar-techowymi, danowymi i badawczymi dla kluczowych klientów. Wcześniej była związana m.in. z PKO BP i Orange Polska, zajmowała się tworzeniem i realizacją strategii marketingowych, obszarem Market & Consumer Intelligence oraz zarządzaniem marką i komunikacją. W branży marketingowej ma ponad 24 lata doświadczenia.

Profil na LinkedIn.

Maria Kuc-Jędrzejewska

Maria Kuc-Jędrzejewska, Senior Media Manager CE Kenvue

Ekspertka w obszarze strategii brandowej i mediowej. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zdobyte w różnych branżach, m.in. FMCG, leków OTC, jak również w branży alkoholowej. Członkini Rady Programowej IAB od 2018r. Od 12 lat związana z Kenvue (dawniej Johnson and Johnson), w obecnej roli od 2015 r. Odpowiada za budowanie strategii mediowej oraz jej egzekucję na rynkach Europy Środkowej. Z sukcesem przeprowadziła transformację od modelu 100% TV do 100% digital. Prowadzone przez nią kampanie zdobyły szereg nagród, m.in. EFFIE, MIXX Awards, Golden Arrow.

Profil na LinkedIn.

Jacek Dzięcielak

Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL

Jest jednym z uznanych autorytetów na polskim rynku mediowym.

Aktualnie prowadzi firmę DGTAL Sp. z o.o., która specjalizuje się w profesjonalnym doradztwie na rzecz podmiotów wymagających efektywnych rozwiązań w zakresie: zapewnienia skutecznej komunikacji mediowej, strategii mediowych oraz optymalizacji kosztu zakupu mediów – we wszystkich mediach, ze szczególnym uwzględnieniem mediów digital. W ramach DGTAL realizował projekty strategiczne, doradcze oraz szkoleniowe między innymi dla takich firm jak: Google, Allegro, Play, Castorama, Bayer, Kompania Piwowarska, Philips, Komfort czy Wawel.
W 2006 roku współtworzył firmę zajmującą się audytem mediowym – Double Check, z którą był związany jako CEO, do 2020 roku.

Pełnił istotne role na polskim rynku reklamowym: CEO domu mediowego Havas Media oraz CEO Media Impact Polska (spółki sprzedażowej mediów Grupy Onet.pl oraz RAS Polska). Pracując dla tych podmiotów, zdobył szereg unikalnych doświadczeń po różnych stronach rynku pozwalających mu na eksperckie, unikalne oraz praktyczne doświadczenie w zakresie mediów reklamowych, zwłaszcza digital.

Ukończył University of Calgary (MBA) oraz General Management Programme w INSEAD/CEDEP we Francji.

Profil na LinkedIn.