IAA POWER HOUR: Przyszłość relacji marketerzy – agencje badawcze, w panelu otwarcia Insummit, 22 WRZEŚNIA, GODZ. 10.45-11.30
Data publikacji: 10 września, 2022
Zapraszamy na kolejną odsłonę IAA POWER HOUR.
Tym razem tematem spotkania będzie Przyszłość relacji marketerzy – agencje badawcze.
- Jak zmienia się branża badawcza w obliczu nowych potrzeb i oczekiwań marketerów?
- W jakich obszarach marketerzy potrzebują bardziej innowacyjnego wsparcia badaczy?
- Czy agencja badawcza może mieć udział w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych.
– to tylko niektóre pytania, które swoim gościom zada moderatorka wydarzenia Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska.
Jej rozmówcami będą:
- Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
- Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
- Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
- Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
- Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu detalicznego mBanku
Zapraszamy serdecznie do bezpłatnej rejestracji:
Wydarzenie będzie transmisją live z panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy): https://insummit.pl/