IAA POWER HOUR: Wszystko co najważniejsze o influencer marketingu, 18 MAJA, GODZ. 15.30

Data publikacji: 10 maja, 2022

Zapraszamy na kolejną odsłonę nowego cyklu spotkań online: IAA POWER HOUR.

Tym razem przygotowaliśmy dla Was pigułkę eksperckiej wiedzy na temat influencer marketingu.

  • Czy influencer marketing jest skuteczny, ile to kosztuje i czy się opłaca?
  • Czy korzyści przewyższają potencjalne ryzyka?
  • Gdzie są granice odpowiedzialności influecerów?
  • Czy influencerzy to już nadawcy?
  • I wreszcie –  jaka jest przyszłość influencer marketingu?

– to tylko niektóre pytania, które swoim gościom w studiu RASP postawi moderator wydarzenia Wszystko co najważniejsze o influencer marketingu – Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu.

Jego rozmówcami będą:

  • Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland,
  • Jacek Olechowski, Founder & CEO, MEDIACAP SA,
  • Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta,
  • Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro.

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnej rejestracji:

Moderator:

Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu

Przez ostatnie dwadzieścia lat jest związany z branżą finansową i telekomunikacyjną. Odpowiadał za strategię marketingową, rozwój narzędzi digitalowych, komunikację oraz ofertę produktową.

Od stycznia 2022 Dyrektor ds. Rynku B2C w Departamencie Strategii Marketingowej Polkomtel Sp. z o.o. Odpowiada za badania marketingowe i kształtowanie oferty Plus, Polsat Box i Plush dla klientów indywidualnych. Kieruje rozwojem sprzedaży w sklepach i kanałach digital oraz zarządzaniem wartością klienta.

Wcześniej pełnił funkcję dyrektora strategii marketingowej i rozwoju biznesu w Nationale Nederlanden. Aktywnie uczestniczył w procesie transformacji Nationale Nederlanden w organizację zarządzaną zgodnie z regułami agile. Odpowiadał za stworzenie strategii omnikanałowej oraz jej wdrożenie. Kierował zespołami odpowiedzialnymi za ofertę produktową, komunikację marketingową oraz sprzedaż digitalową. Wcześniej pracował w Play, gdzie w Zarządzie odpowiadał za marketing. Zaczynał pracę w Play w 2009 roku od zarządzania ofertą dla klientów indywidualnych, digitalizacją i marketingiem internetowym. Odpowiadał między innymi za wprowadzenie na rynek ofert nielimitowanych, program testowania smartfonów, oferty rodzinne i duety oraz aplikację Play24 do samodzielnej obsługi ofert przez klientów Play.

Pierwsze doświadczenia w branży telekomunikacyjnej zbierał w Idei i Orange, gdzie odpowiadał za ofertą abonamentową i rozwój klientów w Orange. Brał udział w rebrandingu operatora z marki Idea na markę Orange. Rozpoczynał karierę w finansach w mBanku w roku 2000. Odpowiadał za kampanię marketingową wprowadzającą na rynek pierwszy internetowy bank w Polsce – mBank. W późniejszych latach wprowadzał na rynek ubezpieczenia direct w Aviva Polska, gdzie kierował marketingiem.

Profil na LinkedIn.

Paneliści: 

Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland

Jeden z pierwszych pracowników Google’a w Polsce, od prawie dekady odpowiedzialna za rozwój i strategię sprzedaży YouTube’a. Członkini Rady Mediów IAA i Juror Effie. Humanistka z wykształcenia (UW, SWPS), mediowiec z wyboru – swoje doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w Starcomie i Discovery Media. Prywatnie mama, kolekcjonerka książek kucharskich i entuzjastka polskich niszowych marek kosmetycznych.

Profil na LinkedIn.

Jacek Olechowski, Founder & CEO, MEDIACAP SA

Główny akcjonariusz Mediacap, grupy kapitałowej na styku mediów i technologii, LTTM (influencer i gaming marketing); Freundschaft (reklama) i IQS (badania). Mediacap zatrudnia blisko 400 osób, generując 160mlnPLN sprzedaży rocznie.

Wspólnik w pośrednikach ubezpieczeniowych MJM Holdings oraz Digitics (mubi.pl), zbierających ok. 750mlnPLN składki rocznie. Wspólnik w firmie deweloperskiej Budlex. Członek RN: PWN, Lifetube, Digitics. Wiceprezes Polskiej Rady Biznesu; członek światowego zarządu Global Dignity oraz RN stowarzyszeń: IAA Polska, Przyjaciele Muzeum Narodowego w Warszawie.

Magister Finansów i Bankowości SGH w Warszawie, absolwent Global Leadership and
Public Policy for the 21st Century na Kennedy School of Government (Harvard University)
oraz Georgetown Leadership Seminar. Laureat Young Global Leaders (’05) przy World
Economic Forum. Żonaty, ma dwóch synów.

Profil na LinkedIn.

Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta
Związany z reklamą od 1999 r., gdy dołączył do działu obsługi klienta NoS/BBDO. W 2003 r. objął stanowisko stratega obsługującego Telekomunikację Polską oraz marki Snickers, M&M’s, Wrigley’s, Lay’s, Lech oraz SOS Wioski Dziecięce.

W latach 2009-2019 r. związany z agencją Leo Burnett, w której objął stanowisko szefa działu strategii i Zastępcy Dyrektor Zarządzającej. Wśród obsługiwanych marek Heineken, Orange, T-Mobile, Samsung, Castorama, Axa, PZU i Eurobank.
Współtwórca 11 kampanii wyróżnionych nagrodą EFFIE.
Od października 2019 r. w zespole agencyjnym Meta, odpowiada za współpracę z agencjami kreatywnymi w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
Prywatnie miłośnik żeglarstwa, historii, piłki nożnej i kuchni roślinnej.

Profil na LinkedIn.

Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro
W kwietniu 2021 roku został szefem komunikacji Allegro. Jako Head of Comms nadzoruje trzy filary: PR korporacyjny i PR wewnętrzny, CSR oraz nowy dział w strukturze – PR produktowy. Marcin Gruszka pełni też funkcję rzecznika prasowego Allegro. Do zespołu Allegro dołączył w lipcu 2020 roku, objął wtedy stanowisko Product PR Managera.

Wcześniej przez 12 lat był związany z siecią komórkową Play, gdzie pełnił funkcję rzecznika prasowego. Później rozpoczął nagrywanie podcastów, a także prowadził działania PR w Stanach Zjednoczonych i Polsce dla aplikacji Booksy.

Profil na LinkedIn.