PODSUMOWANIE IAA POWER HOUR NT. RELACJI MARKETERZY – AGENCJE BADAWCZE

Data publikacji: 23 sierpnia, 2022

Tematem trzeciej odsłony naszego cyklu IAA POWER HOUR były marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy – agencje badawcze. Wydarzenie odbyło się 22 września. Tym razem była to transmisja live panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), który stacjonarnie w Centrum Koneser oglądało ponad 700 osób.

Panel zatytułowany „Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji” poprowadziła Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska.
W gronie panelistów znaleźli się:
  •  Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
  •  Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
  • Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
  • Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank S.A.
Przygotowaliśmy filmowe skróty z najciekawszymi wypowiedziami z dyskusji – zobaczcie!

–  Firmy FMCG są bardzo innowacyjne – podkreśla Anna Barabasz-Sawińska. Co powiedziała o odwadze do wprowadzania innowacji: technologicznych, produktowych i odmarkowych?

Pandemia i zerwane łańcuchy dostaw – jak poradziła sobie branża motoryzacyjna? Zobaczcie co na ten temat mówi Arkadiusz Gwizdek.

Jakimi sposobami na znajdowanie insightów podzielił się Rafał Jakubowski?

Jak rolę agencji badawczych postrzega Izabela Albrychiewicz

Zapraszamy również do wysłuchania apelu Magdy Kotlarczyk skierowany do agencji badawczych. Zobaczcie co ważnego podkreśla, m.in. w kontekście wartości.