PODSUMOWANIE IAA POWER HOUR NT. RELACJI MARKETERZY – AGENCJE BADAWCZE
Data publikacji: 23 sierpnia, 2022
Tematem trzeciej odsłony naszego cyklu IAA POWER HOUR były marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy – agencje badawcze. Wydarzenie odbyło się 22 września. Tym razem była to transmisja live panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), który stacjonarnie w Centrum Koneser oglądało ponad 700 osób.
Panel zatytułowany „Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji” poprowadziła Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska.
W gronie panelistów znaleźli się:
- Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
- Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
- Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
- Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
- Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank S.A.
Przygotowaliśmy filmowe skróty z najciekawszymi wypowiedziami z dyskusji – zobaczcie!
– Jakimi sposobami na znajdowanie insightów podzielił się Rafał Jakubowski?
– Jak rolę agencji badawczych postrzega Izabela Albrychiewicz