Zapraszamy na interaktywny panel IAA Polska: Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych.
Data publikacji: 23 grudnia, 2020
Zapraszamy na kolejny panel interaktywny IAA Polska, w którym media i agencje mediowe odpowiedzą na oczekiwania marketerów dotyczące oferty reklamowej na rok 2021, sformułowane podczas październikowego panelu.
Spotkamy się online 13 stycznia 2021 roku o godzinie 15.00. Data nie jest przypadkowa, ponieważ nadawcy telewizyjni właśnie ogłosili polityki handlowe na przyszły rok, które nadal są benchmarkiem dla wielu innych mediów. Będzie więc szansa na rozmowę o konkretach.
W pierwszej części przedstawiciele nadawców i wydawców scharakteryzują oferty reklamowe poszczególnych klas mediów na przyszły rok, wskażą zmiany i nowe możliwości, które przygotowali bądź przygotowują dla reklamodawców. Następnie CEOs agencji mediowych dokonają oceny ofert reklamowych dostępnych na rynku w grudniu 2020 pod kątem ich dopasowania do zmieniających się potrzeb reklamodawców. Jednocześnie spróbują ocenić, na ile oczekiwania marketerów są możliwe do spełnienia w konfrontacji z potencjałem, jakim dysponują media po 10 miesiącach zmagań z bezprecedensowym kryzysem.
Ostatnia część panelu prawdopodobnie przerodzi się w spontaniczną dyskusję, do której włączą się również reklamodawcy.
Panel poprowadzi CMO Nationale Nederlanden, członek zarządu IAA Polska – Michał Sobolewski, a na liście panelistów znajdują się:
- Ewelina Czuba Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A.
- Sławomir JędrzejewskiDyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej Agora S.A.
- Mariusz Wąsiński Managing Director, Chief Sales Officer RASP
- Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group Poland
- Jakub Bierzyński CEO OMD
- Piotr Piętka CEO Publicis Groupe Poland
Oprócz panelistów w dyskusji live będą mogli wziąć udział wszyscy zarejestrowani uczestnicy panelu, dlatego już teraz zachęcamy do zarejestrowania się klikając przycisk poniżej:
Save the date: 13 stycznia o godzinie 15.00
Zarejestruj się już teraz: [maxbutton id=”5″ ]
Panel interaktywny w formacie zaproponowanym przez IAA Polska to nie tylko dyskusja moderatora z panelistami. To również możliwość „wejścia na wizję” i zabrania głosu na żywo, bezpośrednia interakcja z pozostałymi uczestnikami spotkania w warunkach bardzo zbliżonych do tych, które znamy z realu (skrót październikowego panelu tutaj).
Zachęcamy do przygotowania pytań i AKTYWNEGO udziału.
Kontakt:
Agnieszka Baran,
tel. +48 510 148 990,
e-mail: a.baran@iaa.org.pl
Zaproszenie od moderatora panelu – Michała Sobolewskiego:
Zaproszenie od panelistki – Małgorzaty Węgierek:
Zaproszenie od panelistki – Eweliny Czuby:
Zaproszenie od panelisty – Jakuba Bierzyńskiego:
Paneliści:
Z wykształcenia socjolożka, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
Profil na LinkedIn.
W 2010 r. dołączyła do Havas Media Group, gdzie od końca 2013 r. pełni funkcję CEO Havas Media Group, zarządza blisko 200-osobowym zespołem. Poprzednio zajmowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego Grupy Burda, a wcześniej przez 14 lat zawiązana z MEC (obecnie Wavemaker), w którym przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej.
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, otrzymała także dyplom Executive MBA validated by RSM Erasmus University of Rotterdam.
Profil na LinkedIn.
Publicysta ekonomiczny Rzeczpospolitej oraz polityczny: Polityka, Newsweek, Gazeta.pl, Polska The Times, Rzeczpospolita. Autor tekstów dla Rzeczpospolita, Wprost, Onet, WP, NaTemat, Liberte.
Jakub Bierzyński ukończył Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii. Stypendysta Fullbrighta na Univesity of California Berkeley.
Profil na LinkedIn.
Obecnie jest szefem Sprzedaży Korporacyjnej w Grupie Agora. Zajmuje się negocjowaniem kontraktów z największymi reklamodawcami Grupy i koordynacją projektów wielomediowych tworzonych dla klientów.
Członek Zarządu SAR. Juror i członek komitetów EFFIE i Mixx Awards. Prelegent najważniejszych konferencji dla leaderów marketingu: Inside Trends, CMO Summit, BrandMe CEO.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej. Ukończył również Podyplomowe Studia z Historii Sztuki na Collegium Civitas w Warszawie.
Profil na LinkedIn.
Obecnie, jako CSO Ringier Axel Springer Polska odpowiada za Business Development, Creation and Delivery oraz Sales Execution.
Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył program doskonalenia umiejętności managerskich organizowany przez Harvard Business School Publishing oraz Canadian International Management Institute.
Profil na LinkedIn.
Moderator:
Wcześniej pracował w Play, gdzie w Zarządzie odpowiadał za marketing, a zaczynał w 2009 roku od zarządzania ofertą dla klientów indywidualnych, digitalizacją i marketingiem internetowym. Odpowiadał między innymi za wprowadzenie na rynek ofert nielimitowanych, program testowania smartfonów, oferty rodzinne i duety oraz aplikację Play24 do samodzielnej obsługi ofert przez klientów Play.
Michał Sobolewski ukończył Advanced Management Program na Uniwersytecie Navarra oraz studia MBA Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu Maryland Robert H. Smith School of Business.
Profil na LinkedIn.