Izabela Albrychiewicz CEO GroupM w Polsce
Data publikacji: 22 lutego, 2019
Członkini Zarządu IAA Polska Izabela Albrychiewicz objęła funkcję CEO GroupM.
W nowej roli zadba zarówno o zaplecze negocjacyjne agencji WPP (Mediacom, Wavemaker, Mindshare), jak i rozwój wyspecjalizowanych usług. Awans Izabeli Albrychiewicz ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA. Nowa CEO dołączy do GroupM w kwietniu.
Izabela Albrychiewicz jest związana z rynkiem reklamy od ponad 20 lat. Karierę zawodową rozpoczęła w Zenithmedia. W WPP pracuje od 1999 roku, gdy dołączyła jako dyrektor mediów do MEC. W 2009 roku awansowała na stanowisko dyrektora zarządzającego, a w roli CEO pracowała od 2011 roku. Po fuzji MEC i Maxusa w 2018 roku objęła kierownictwo nad Wavemakerem, kilka miesięcy później sieć awansowała ją na stanowisko lidera regionu.
Izabela Albrychiewicz zaangażowana jest w wiele inicjatyw branży reklamowej. Jako członek zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odpowiada za komitet konkursu EFFIE, a także była jurorem konkursu MediaTrendy. W 2015 roku jako jedyna przedstawicielka polskiej branży reklamowej oceniała kampanie na Media Global Awards. Osiągnięcia biznesowe i aktywność na forum branży doceniane były w licznych konkursach – była pierwszą kobietą uhonorowaną tytułem AdMana przez magazyn “Press”. Z kolei “Wprost” wyróżnił ją tytułem Wizjonerki XXI wieku.
W Zarządzie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy zasiada już od prawie czterech lat.
Iza, serdecznie gratulujemy!