Kolejne firmy wstępują do IAA Polska
Data publikacji: 22 kwietnia, 2015
W ubiegłym tygodniu zarząd IAA Polska przyjął do Stowarzyszenia trzech nowych członków: Bank Zachodni WBK, operatora sieci Play – spółkę P4 oraz dom mediowy Universal McCann.
Bank Zachodni WBK jest częścią Grupy Santander, która obsługuje ponad 100 mln klientów, w 14 tysiącach oddziałów, w 30 krajach świata. Dzięki różnorodności rynków jest to jedna z największych grup finansowych świata i największa instytucja finansowa w strefie euro. Bank Zachodni WBK to trzecia instytucja finansowa w Polsce.
Play to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, z której usług korzysta ponad 12 milionów klientów, co daje 21% udziału w rynku. Jest najchętniej wybieranym operatorem przez Klientów, którzy decydują się na zmianę operatora i przeniesienie numeru – przez ostatnich 6 lat Play pozostaje liderem wśród klientów przenoszących swój numer, osiągając udział w tym rynku (MNP) powyżej 50%. W listopadzie 2013 Play wystartował z siecią 4G LTE, czyli superszybkiego Internetu, która obecnie swoim zasięgiem obejmuje ponad 75% populacji kraju Polski.
UM (Universal McCann) jest domem mediowym należącym do międzynarodowej sieci IPG Mediabrands. W ramach grupy działają jednostki specjalistyczne współtworzone przez UM: Mediabrands Studios (branded content), Reprise (performance), Mediabrands Analytics (analityka ekonometryczna), Mediabrands Science (badania i strategia marek), rally (social media) i cadreon (RTB platform). UM wielokrotnie zdobywał tytuł Domu Mediowego Roku oraz był nagradzany w konkursach branżowych, m.in. jest laureatem Grand Prix w konkursie Effie 2014.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to organizacja o zasięgu światowym reprezentująca interesy branży reklamowej od 1938 roku. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4500 aktywnych członków. W naszym kraju IAA Polska jest jedyną organizacją zrzeszającą wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej, czyli reklamodawców, media i agencje reklamowe (domy mediowe).
Za kilka tygodni IAA Polska zaprezentuje raport o cenach reklam telewizyjnych. Kluczowym elementem projektu będą wywiady z ekspertami reprezentującymi marketerów, media i domy mediowe. W trakcie wywiadów praktycy zajmujący się na co dzień sprzedażą, zakupem i planowaniem telewizyjnych kampanii reklamowych zweryfikowali wstępne wyniki analiz przygotowane na zlecenie IAA Polska przez audytora KPMG. Uwzględnienie opinii wszystkich interesariuszy sprawi, że raport będzie wszechstronny i maksymalnie obiektywny.