Kolejni marketerzy dołączają do IAA Polska

Data publikacji: 11 grudnia, 2017

Zarząd IAA Polska. Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków dwóch marketerów: USP Zdrowie oraz Mastercard, a także doradcę mediowego firmę Double Check oraz Kancelarię Adwokacką Filip Łukaszewicz.

Kolejni marketerzy dołączają do IAA Polska

USP Zdrowie jest firmą farmaceutyczną działającą na rynku produktów i leków bez recepty. Firma powstała w 1992 roku. W portfolio USP Zdrowie znajdują się m.in. Ibuprom, Apap, Gripex, Vigor UP!, Verdin, Xenna, Stoperan i Artresan.

Kolejni marketerzy dołączają do IAA Polska

Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Przetwarza transakcje realizowane przez ponad 2 miliardy kart płatniczych, w 150 walutach, w ponad 210 krajach i terytoriach na całym świecie.

Kolejni marketerzy dołączają do IAA Polska

Double Check specjalizuje się w audycie mediowym i przetargach mediowych ze szczególnym naciskiem na strategię mediową (online i offline), transparentność rozliczeń oraz efektywność wykorzystania mediów digital. Double Check zatrudnia ekspertów z doświadczeniem zdobytym w zarządzaniu domami mediowymi (online i offline), biur reklamy kluczowych stacji telewizyjnych oraz wiodących portali internetowych.

Kolejni marketerzy dołączają do IAA Polska

Kancelaria Adwokacka Filip Łukaszewicz świadczy usługi doradztwa prawnego w obszarach regulacyjnych, a także w zakresie szeroko rozumianego prawodawstwa krajowego i europejskiego. Liderem zespołu jest Filip Łukaszewicz, część współpracowników wcześniej pracowała w administracji publicznej w Polsce i w instytucjach europejskich.

Oprócz w/w firm, które przystąpiły do IAA Polska, dwie inne rozszerzyły swoją reprezentację w Stowarzyszeniu. Drugim reprezentantem IPG Mediabrands Polska został Marcin Dec – Prezes Zarządu, drugim reprezentantem Business Consulting Sp. z o.o. jest aktualnie Włodzimierz Majer – Dyrektor Zarządzający.

„Cieszymy się z faktu, że szeregi IAA Polska zasilają kolejni członkowie, bardzo liczymy na doświadczenie i wiedzę CEOs oraz CMOs zasilających nasze grono, szczególnie w kontekście wielkich wyzwań, jakie staną przed Stowarzyszeniem w przyszłym roku”, powiedział Jerzy Minorczyk dyrektor generalny IAA Polska.