LEROY MERLIN, PROXI.CLOUD, RITF I QUESTPASS NOWYMI CZŁONKAMI IAA POLSKA

Data publikacji: 26 czerwca, 2023

LEROY MERLIN, PROXI.CLOUD, RITF I QUESTPASS NOWYMI CZŁONKAMI IAA POLSKA

Z przyjemnością informujemy, że cztery kolejne organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. W realizację naszych inicjatyw w ramach kurii reklamodawców włącza się Leroy Merlin Polska, a w ramach kurii professional services: Proxi.cloud, Questpass oraz RITF.

Leroy Merlin to marka, która powstała w 1923 roku we Francji. W Polsce swój początek miała w 1994 r., a w czerwcu 1996 r. w Piasecznie pod Warszawą stanął pierwszy sklep budowlany, od którego rozpoczął się rozwój sieci w kraju. Po 27 latach na polskich rynku Leroy Merlin to 78 sklepów w 52 miastach, blisko 70 tysięcy produktów i ponad 600 usług, prawie 13 tysięcy pracowników, a także 11 lat działań społecznych i środowiskowych fundacji.

Leroy Merlin wspiera klientów na każdym etapie prac związanych z budową, remontem czy odświeżaniem domu – od inspiracji, przez doradztwo i projektowanie, po specjalistyczne usługi. Fundamentem kultury firmy jest dzielenie się, a w jej centrum zawsze stoi człowiek – klient, mieszkaniec, pracownik.

Więcej informacji na stronie: https://www.leroymerlin.pl/

Ritf od 2005 r. oferuje profesjonalne usługi w zakresie wdrażania i realizacji akcji promocyjnych BTL oraz związanej z nimi produkcji marketingowej. Zajmuje się kompleksową obsługą dużych organizacji, począwszy od opracowania strategii marketingowej projektu, pełnej realizacji akcji oraz logistyki z nią związanej. Gwarancją sukcesu jest wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm zespołu Rift.

Więcej informacji na stronie: ritf.eu

Questpass to scaleup pochodzący z Polski, który zyskał uznanie na międzynarodowych wydarzeniach mediowych i adtechowych, takich jak Future Week Bergen czy PwC Growthbuilders. Wprowadzając na rynek nowatorski model reklamy oraz monetyzacji mediów internetowych, firma rozwija model pośredni między reklamą a paywallem.
Questpass jest systemem reklamowym opartym na idei questvertisingu. W tym modelu internauta jest proszony o odpowiedź na pytanie dotyczące treści reklamy wyświetlonej powyżej, dzięki czemu otrzymuje dostęp do dalszej części artykułu. W ten sposób questvertising jest w stanie zagwarantować 100% uwagi dla każdej reklamy, za którą płaci reklamodawca.

Więcej informacji na stronie: https://www.questvertising.pl/

Proxi.cloud to firma technologiczna, która od 2017 roku działa w obszarze data-driven marketingu. Jest twórcą unikalnej technologii lokalizacyjnej pozwalającej na pasywny monitoring ruchu 7 milionów konsumentów w ponad 180 000 lokalizacji w Polsce. Proxi.cloud zmienia sposób, w jaki marki sprzedające w offline’ie zarządzają swoimi działaniami online’owymi. Pomaga marketerom skutecznie i mierzalnie generować sprzedaż stacjonarną działaniami digital oraz pozyskiwać unikalną wiedzę na temat konkurencji i ścieżek klientów.

Więcej informacji na stronie: https://www.proxi.cloud.com

– Kolejne cztery firmy wyraziły chęć połączenia sił w ramach naszego stowarzyszenia, by wspólnie kształtować zrównoważony rozwój branży. To dla nas czytelny sygnał, że nasza misja i inicjatywy, poprzez które ją realizujemy, są potrzebne i ważne. To co robimy, przekonuje do członkostwa organizacje ze wszystkich kurii – mediów, marketerów i agencji, które skupia IAA Polska – podkreśla Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Regional Director NCE Consulting GfK.