Marketing Masterminds oraz CEO’s – branżowi eksperci na konferencji I LOVE MARKETING
Data publikacji: 27 października, 2023
Jako IAA Polska mieliśmy przyjemność być partnerem największej konferencji marketingowej w Polsce – I LOVE MARKETING, która odbywała się już po raz szesnasty. Od 23 do 27 paździenika.w Multikinie Złote Tarasy kilkusetosobowa widownia miała okazję zobaczyć wybitnych prelegentów w 5 ścieżkach tematycznych:
I ♥ ads & analytics,
I ♥ social media,
I ♥ marketing,
I ♥ marketing international oraz
I ♥ AI.
My w sposób szczególny wsłuchiwaliśmy się w trzy wyjątkowe panele dyskusyjne na trzy ważne dla branży marketingowej tematy, w których wzięli udział uczestnicy I edycji programu Marketing Masterminds wraz z panelistami C-level.
O trendach w e-commerce rozmawiali Marketing Masterminds I edycji: Dominika Niekraszewicz, Head of Business Development SalesTube (moderatorka), Radek Wierzbiński, Head of Advertising Communication & Education CE Allegro i Rafal Szablicki, Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal, a także Daniel Rogiński, Dyrektor generalny Zalando CEE.
Rewolucja technologiczna i AI były tematem dyskusji, w której wystąpili: Michał Bielecki – Innovation Manager GroupM Poland, uczestnik I edycji programu Marketing Masterminds, Wiktoria Wójcik, współzałożycielka inStreamly, Kacper Sawicki, Founder & Creative Lead Papaya Films oraz moderator Jacek Olechowski, Partner Zarządzający MEDIACAP i przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska.
Marketing Masterminds I edycji: Anna Kuropatwa, Chief Strategy Officer Value Media (moderatorka) oraz Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego Biuro Reklamy TVN Media miały okazję skonfrontować opinie o pracy w branży marketingowej z Darek Maciołek, CMO BNP Paribas oraz Artur Skiba, prezes Antal Poland.
Serdecznie gratulujemy świetnych, merytorycznych i inspirujących wystąpień, przed niemal 700-osobową widownią.